Pujček v jajčki

Sestavine (za dve osebi):

  • dve  jajci
  • 400g svinjskih zrezkov
  • 80g kvinoje
  • dve bučki
  • velik korenček
  • glava zelene solate
  • sol
  • poper
  • bučno olje
  • jabolčni kis

Čas priprave: 20 minut

Čas pečenja: 10-15 minut

Postopek priprave:

Svinjske zrezke malce potolčemo z obeh strani in s papirnato brisačko popivnamo odvečno tekočino. V posodici stremo dve jajci in premešamo beljaka z rumenjakom, nato solimo po okusu, vendar ne preveč.

Umijemo bučki in korenček, ki ga prej olupimo, ter oba narežemo na kolobarje. V drugi posodi zavremo vodo za kvinojo,  ki jo kuhamo nekje 10-15minut. Razmerje kvinoje z vodo je 1:2,5. Na kokosovem maslu, popečemo svinjske zrezke, nekaj minut na vsaki strani. V drugi ponvi popečemo bučki in korenček, ki ju nato dodamo h kuhani kvinoji.

Očistimo še večjo glavo zelene solate, ki jo naredite po želji.  V dobre pol ure imamo obrok, ki ga zlahka  pripravimo in nam ne leži v trebuhu po več ur, kar je še posebej primerno za toplejše dni. Kvinoja pa je odličen nadomestek riža, saj je zelo zdrava in bogata z beljakovinami.

Kot zanimivost: Kvinoja quinoa je primerna je tudi za osebe, ki trpijo za celijakijo, saj ne vsebuje glutena. Med drugim vsebuje skoraj 4-kratno količino kalcija, kot ga najdemo v pšenici, kot tudi 2 krat več fosforja in pol več železa.kvinoja vsebuje kar 16,2 % beljakovin, vlaknine, vitamine in minerale.

  • Kvinoja je bogat in uravnotežen vir hranilnih snovi
  • Poleg posebne kombinacije beljakovin, vsebuje kvinoja tudi sladkor, škrob, olje, minerale, vlaknine in vitamine.
  • Kvinoja je želodcu prijazna
  • Je lahka, okusna in lahko prebavljiva. Se ne lepi in ni težka za želodec kot ostala žita. Poleg tega pa ima tudi nek poseben, a odličen okus.
  • Vsestransko živilo
  • Vsestranska je ravno zaradi tega, saj lahko nadomesti skoraj vse žitarice v različnih jede, je pa tudi zelo okusna.
  • Idealno živilo za poletne dni                                                                                                   Zaradi svoje lahkosti in posledične lahke prebavljivosti je idealna za pripravo hladnih jedi, ki še kako pašejo v jedilnik v poletnem času. Poleg vsega pa je tudi preprosta za kuho, saj vam priprava jedi iz kvinoje vzame največ 15 minut časa.
  • Odlična za vaše najmlajše
  • Ker je kvinoja odličen vir hranilnih snovi, je idealna tudi za otroke in dojenčke.

Pa dober tek.

Priporočilo: Uporabljajte čim več živil BIO pridelave!

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Vaš trener,

Vitja Sikošek

Oznake: