Pujček v jajčki

Sestavine (za dve osebi):

  • dve  jajci
  • 400g svinjskih zrezkov
  • 80g kvinoje
  • dve bučki
  • velik korenček
  • glava zelene solate
  • sol
  • poper
  • bučno olje
  • jabolčni kis

Čas priprave: 20 minut

Čas pečenja: 10-15 minut

Postopek priprave:

Svinjske zrezke malce potolčemo z obeh strani in s papirnato brisačko popivnamo odvečno tekočino. V posodici stremo dve jajci in premešamo beljaka z rumenjakom, nato solimo po okusu, vendar ne preveč.

Umijemo bučki in korenček, ki ga prej olupimo, ter oba narežemo na kolobarje. V drugi posodi zavremo vodo za kvinojo,  ki jo kuhamo nekje 10-15minut. Razmerje kvinoje z vodo je 1:2,5. Na kokosovem maslu, popečemo svinjske zrezke, nekaj minut na vsaki strani. V drugi ponvi popečemo bučki in korenček, ki ju nato dodamo h kuhani kvinoji.

Očistimo še večjo glavo zelene solate, ki jo naredite po želji.  V dobre pol ure imamo obrok, ki ga zlahka  pripravimo in nam ne leži v trebuhu po več ur, kar je še posebej primerno za toplejše dni. Kvinoja pa je odličen nadomestek riža, saj je zelo zdrava in bogata z beljakovinami.

Kot zanimivost: Kvinoja quinoa je primerna je tudi za osebe, ki trpijo za celijakijo, saj ne vsebuje glutena. Med drugim vsebuje skoraj 4-kratno količino kalcija, kot ga najdemo v pšenici, kot tudi 2 krat več fosforja in pol več železa.kvinoja vsebuje kar 16,2 % beljakovin, vlaknine, vitamine in minerale.

  • Kvinoja je bogat in uravnotežen vir hranilnih snovi
  • Poleg posebne kombinacije beljakovin, vsebuje kvinoja tudi sladkor, škrob, olje, minerale, vlaknine in vitamine.
  • Kvinoja je želodcu prijazna
  • Je lahka, okusna in lahko prebavljiva. Se ne lepi in ni težka za želodec kot ostala žita. Poleg tega pa ima tudi nek poseben, a odličen okus.
  • Vsestransko živilo
  • Vsestranska je ravno zaradi tega, saj lahko nadomesti skoraj vse žitarice v različnih jede, je pa tudi zelo okusna.
  • Idealno živilo za poletne dni                                                                                                   Zaradi svoje lahkosti in posledične lahke prebavljivosti je idealna za pripravo hladnih jedi, ki še kako pašejo v jedilnik v poletnem času. Poleg vsega pa je tudi preprosta za kuho, saj vam priprava jedi iz kvinoje vzame največ 15 minut časa.
  • Odlična za vaše najmlajše
  • Ker je kvinoja odličen vir hranilnih snovi, je idealna tudi za otroke in dojenčke.

Pa dober tek.

Priporočilo: Uporabljajte čim več živil BIO pridelave!

Če mi želite postaviti kakšno vprašanje, se pozanimati za ure treningov ali karkoli drugega, sledite tej povezavi in mi pišite.

Vaš trener,

Vitja Sikošek