Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.vitja.si (v nadaljevanju “spletna stran”). Upravljalec strani, podjetje VITJASHOP d.o.o. (v nadaljevanju “ponudnik”), si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si Pogoje poslovanja redno ogledujete.
Osnovne informacije
Lastnik in upravljalec spletne strani je podjetje:
VITJASHOP, posredništvo, trgovina, izobraževanje in druge storitve, d.o.o.
Razlagova ulica 1
2000 Maribor
Matična številka: 7288034000
Davčna številka: SI 20576633
TRR: SI56 1910 0001 0346 074 (odprt pri DBS d.d.)
Družba je registrirana pri Okrožnem sodišču v Mariboru, Srg 2017/18566 dne 10.5.2017
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, podatki iz registra)
- kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro komunikacijo
- končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki
- informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza oziroma dostave
- plačilne pogoje ter pogoje dostave
- informacije o pritožbenem postopku pri podjetju
- seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
- možnost in pogoje garancije ter možnost za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe
- čas veljavnosti in trajanja pogodbe
- stroške vračila blaga
Cene
Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.vitja.si so maloprodajne cene, navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), ne vsebujejo pa stroškov dostave. Izdani račun vsebuje poleg cene blaga tudi stroške dostave v višini, navedeni ob zaključku naročila oz. na potrdilu o naročilu.
Akcijske ponudbe (popusti) so lahko tedenske ali dnevne, oblikujejo se glede na povpraševanje in razpoložljive zaloge.
Pravne osebe oziroma drugi zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko oziroma davčno številko.
Vse cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do preklica, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.
Naročila
Podatki o oddanem naročilu so shranjeni na strežniku spletne strani. Z oddajo naročila je sklenjena pogodba o nakupu med končnim kupcem in ponudnikom. Popravke ali dodatke k naročilu lahko pošljete po elektronski pošti. ali po telefonu 040 461 296. Z uporabo komunikacijskih sredstev ne nastajajo posebni stroški. Dostop do zgodovine naročil je možen z uporabo registracijskega in prijavnega obrazca. V kolikor kupec izbere registracijo ob prvem nakupu, bo imel vedno dostop do zgodovine svojih naročil v uporabniškem profilu na spletni strani.
POSTOPEK NAKUPA
Možnost registracije ali prijave
Vsak uporabnik, ki želi preko spletne strani www.vitja.si opravljati nakupe, se lahko predhodno registrira. To naredi tako, da klikne povezavo “Registracija”. V na novo odprti strani vnese svoje podatke in pritisne gumb za potrditev. V kolikor je uporabnik že registriran in želi opraviti nakup, klikne na povezavo “Prijava”. Nakup je možen tudi brez predhodne registracije.
Izbira artiklov
Uporabnik izbere artikle, ki jih želi kupiti tako, da ob ogledu artikla na spletni strani klikne gumb “Dodaj v košarico”. V kolikor želi kupiti več artiklov, ta korak opravi za vsak artikel posebej. V kolikor posamezni izdelek omogoča izbiro različnih okusov ali velikosti, potem kupec pred dodajanjem v košarico izbere željen okus ali velikost.
Ko uporabnik izbere želene artikle, klikne na gumb “Košarica”, ki se vedno nahaja v zgornjem desnem kotu strani. S tem se odpre stransko okence, kjer lahko kupec preveri povzetek nakupa in nadaljuje na blagajno.
Blagajna in zaključek nakupa
Na novo odprti strani (Blagajna) lahko uporabnik spremeni podatke kupca, v kolikor je prijavljen z registriranim uporabniškim imenom. Uporabnik lahko tukaj vnese oziroma spremeni podatke plačnika in prejemnika, izbere način plačila ter način dostave ter zaključi nakup.
Po zaključku nakupa se prikaže stran s podatki o nakupu in potrditvijo naročila. Uporabnik tudi prejme podatke o naročilu na svoj elektronski naslov. Naročilo se hrani v digitalni obliki na strežniku ponudnika.
Možnosti plačila in dostave
Kupec lahko pred zaključkom nakupa izbira med različnimi možnostmi dostave in plačila. Ponudnik ponuja možnost dostave s Pošto Slovenije d.o.o., ali osebni prevzem v poslovalnici na Koroški cesti 33 v Mariboru (kopališče Pristan). Ponudnik ponuja možnost plačila s kreditno kartico MasterCard ali Visa, plačilo po predračunu preko spletne banke z UPN obrazcem, ter plačilo po povzetju z gotovino dostavljalcu.
Podjetje Vitjashop d.o.o deluje na PE Koroška cesta 33. Poleg e naslova info@vitja.si smo dosegljivi tudi na telefonski številki 040461296.
Obdelava nakupa
V kolikor kupec poslanega naročila v roku 2 ur od oddaje naročila ne prekliče, se šteje, da je pogodba o nakupu sklenjena.
Ponudnik bo naročene izdelke poslal v najkrajšem možnem času s priloženim originalnim računom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bo ponudnik z vami dogovoril o morebitni kasnejši dostavi. Dostavo opravlja Pošta Slovenije in je v kolikor je naročilo oddano isti dan do 14.00 ure, dostavljeno že naslednji delovni dan. Drugače pa je večina naročil dostavljena v 1-2 dneh. Ta čas se lahko podaljša le ob posebnih akcijah v letu (kot je Blackfriday ali večja znižanja), a tudi v tem primeru se trudimo, da so vsa naročila dostavljena v roku 3. do največ 4. delovnih dneh.
Spletna stran www.vitja.si je na voljo samo v slovenskem jeziku.
Dostava
Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije d.o.o.. Ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi oziroma vam pustil listek za prevzem paketa. V primeru, da zaloga poide, vas bo o tem obvestil ponudnik ter vam sporočil dobavni rok za naročene artikle. Stroški dostave znašajo 3,99 € za naročila do 49,99 €, nad tem zneskom je dostava brezplačna. Pri gotovinskem plačilu ob prevzemu paketa se plača znesek odkupnine v višini 0,99eur. Dostava je v večini primerov v roku 1-2. dni, razen ob posebnih primerih (kot npr. Blackfriday, kadar nas tudi Pošta Slovenije obvesti, da se rok dostave zaradi večjega volumna ustrezno podaljša).
Dostava je mogoča le na območju Slovenije. Spletna stran www.vitja.si je namreč na voljo le v slovenskem jeziku, zato je tudi dostava zaenkrat mogoča le na območju Slovenije. O morebitni dostavi v drugo državo na željo potrošnika, poskušamo najti rešitev, da se lahko blago dostavi tudi v drugo državo.
Zakonska pravica do odstopa od nakupa in vračilo blaga
Če se v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 130/22; v nadaljevanju: ZVPot-1) štejete za potrošnika, imate pri nakupovanju v spletni trgovini pravico, da nam v primeru pogodbe, sklenjene na daljavo, v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga na elektronski naslov info@vitja.si sporočite, da v celoti ali delno odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Rok iz prejšnjega odstavka začne veljati naslednji dan od datuma dostave blaga. Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga, ki se zaračunava po ceniku dostavne službe. Blago nam morate vrniti najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe, in sicer na naslov Vitjashop d.o.o., Razlagova ulica 1, 2000 Maribor.
Kupec mora ob vračilu izdelkov priložiti tudi izpolnjen obrazec o odstopu o pogodbe, ki si ga lahko prenese tukaj.
Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil se kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec ob plačilu. Ponudnik bo zavrnil vse pakete, poslane z odkupnino, ki niso bili vnaprej najavljeni in dogovorjeni.
Blago nam morate vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, opravite lahko zgolj ogled in preizkus blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev narave in lastnosti blaga. Za zmanjšanje vrednosti blaga odgovarjate v primeru, da je primanjkljaj posledica ravnanja, ki ni nujno potrebna za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Blaga ne smete neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena koda za popust ali promocijska koda, se vam vrne le dejansko plačani znesek. Če ste ob naročilu pridobili bonus v obliki brezplačnega izdelka, ste nam ob odstopu od pogodbe dolžni vrniti tudi ta izdelek.
Prejeta nakazila, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša in standardna oblika dostave) vam bodo vrnjena takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe, pri čemer si pridržujemo pravico do zadržanja vračila prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga oziroma do prejema ustreznega dokazila, da je bilo blago odposlano na naš naslov. Prejeta nakazila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili, razen če ste se izrecno strinjali z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosimo nobenih stroškov. V primeru, da nakup opravite s plačilom po povzetju, se vračilo uredi z nakazilom na transakcijski račun, ki nam ga sporočite v obvestilu o odstopu od pogodbe.
Vrnjenemu blagu mora biti priložena kopija računa in vaši osebni podatki skupaj s številko osebnega bančnega računa (IBAN), kamor vam vrnemo prejeto nakazilo.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja neskladnosti blaga, ureja ZVPot, (Uradni list RS, št 130/22); v členih od 37. do 39. člena.
Neskladnost blaga
(subjektivne zahteve za skladnost blaga) 72.člen ZVPot
Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar je to primerno:
1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;
2. je primerno za poseben namen, za katerega ga potrošnik potrebuje in s katerim je potrošnik seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;
3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter
4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.
(objektivne zahteve za skladnost blaga) 73.člen ZVPot
Poleg izpolnjevanja zahtev iz prejšnjega člena mora blago tudi:
1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;
2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago potrošniku pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;
3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko potrošnik razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in
4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih potrošnik lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:
– za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,
– je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali
– javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.
Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja neskladnosti blaga natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Ne glede na vse zapisano lahko odstopite od pogodbe in takoj zahtevate vračilo plačanega zneska, če se neskladnost pojavi v manj kot 30 dneh od datuma dobave blaga.
Ponudnik ni odgovoren za napake, ki so vidno povzročene s strani kupca. Reklamacija se ne upošteva:
- če ugotovimo, da je bilo blago poškodovano zaradi nepravilnega ali malomarnega ravnanja kupca,
- če so blagu odstranjene originalne zaščitne folije in embalaža ali če so vidni znaki uporabe.
Potrošnik lahko poleg za komunikacijo uporabi e naslov info@vitja.si ali kontaktni obrazec, ki ga najde tukaj:https://www.vitja.si/kontakt. Komunikacija preko kontaktnega obrazca ali e pošte je za potrošnika brezplačna.
Pravno obvestilo
Spletna stran vsem besedilom, vse slike in ostala grafika na spletni strani je zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Odgovornosti
Ponudnik se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Ob tem pa ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani trgovina.www.vitja.si. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema). V kolikor na strani najdete kakršnokoli napako, nas prosim obvestite, da jo lahlo popravimo. Kljub temu, da se trudimo ažurno posodabljati stran, se kdaj nehote prikrade kakšna napaka, ki jo spregledamo.
Verodostojnost
Verodostojnosti vnešenih podatkov ne preverjamo. Za objave odgovarjajo izključno njihovi avtorji.
Omejitev odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da nam včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Odgovornost obiskovalca spletne strani
- Vsak obiskovalec vadi oziroma koristi informacije spletne strani na lastno odgovornost
- Obiskovalec v celoti prevzame tveganje glede poškodb, povezanih z uporabo informacij spletne strani
- Vse informacije na spletni strani so izključno informativne narave in ne predstavljajo splošnega pravilnika glede izvedbe vaj oz. načina prehranjevanja posameznika.
- Uporabniki spletne strani vitja.si se mora o svojem zdravstvenem stanju prepričati pri svojem zdravniku
- Vsak obiskovalec je dolžan spoštovati pogoje poslovanja
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi, ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Politika zasebnosti in piškotki
Vaša zasebnost in osebni podatki nam veliko pomenijo in želimo maksimalno zaščiti vašo zasebnost.
IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV
Vse informacije na spletni strani so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.
Za vsa vprašanja ali morebitne nejasnosti smo vam na voljo na elektronskem naslovu: info@vitja.si in / ali na tel.številki 040461926.
Splošni pogoji poslovanja so bili nazadnje posodobljeni 11.10.2023