Pogoji poslovanja

Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine www.vitja.si (v nadaljevanju “spletna stran”).  Upravljalec strani, podjetje VITJASHOP d.o.o. (v nadaljevanju “ponudnik”), si  pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si Pogoje poslovanja redno ogledujete.

Osnovne informacije

Lastnik in upravljalec spletne strani je podjetje:

VITJASHOP, posredništvo, trgovina, izobraževanje in druge storitve, d.o.o.
Razlagova ulica 1
2000 Maribor
Matična številka: 7288034000
Davčna številka: SI 20576633

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, podatki iz registra)
  • kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro komunikacijo
  • končno ceno blaga ali storitve, vključno z davki
  • informacije o morebitnih dodatnih stroških prevoza oziroma dostave
  • plačilne pogoje ter pogoje dostave
  • informacije o pritožbenem postopku pri podjetju
  • seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake
  • možnost in pogoje garancije ter možnost za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe
  • čas veljavnosti in trajanja pogodbe
  • stroške vračila blaga

Cene

Vse cene izdelkov v spletni trgovini www.vitja.si so maloprodajne cene, navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Ta trditev velja za vse izdelke, razen za storitve, ki so navedene v ločeni kategoriji. Ponudnik storitev je namreč podjetje Vitja Sikošek s.p., ki ni zavezanec za DDV.

Vse cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Akcijske cene za artikle v akciji veljajo do preklica, v nasprotnem primeru pa do odprodaje zalog.

Naročila

Podatki o oddanem naročilu so shranjeni na strežniku spletne strani. Z oddajo naročila je sklenjena pogodba o nakupu med končnim kupcem in ponudnikom.  Popravke ali dodatke k naročilu lahko pošljete po elektronski pošti. ali po telefonu 040 461 296. Z uporabo komunikacijskih sredstev ne nastajajo posebni stroški. Dostop do zgodovine naročil je možen z uporabo registracijskega in prijavnega obrazca. V kolikor kupec izbere registracijo ob prvem nakupu, bo imel vedno dostop do zgodovine svojih naročil v uporabniškem profilu na spletni strani.

POSTOPEK NAKUPA

Možnost registracije ali prijave

Vsak uporabnik, ki želi preko spletne strani www.vitja.si opravljati nakupe, se lahko predhodno registrira. To naredi tako, da klikne povezavo “Registracija”. V na novo odprti strani vnese svoje podatke in pritisne gumb za potrditev. V kolikor je uporabnik že registriran in želi opraviti nakup, klikne na povezavo “Prijava”. Nakup je možen tudi brez predhodne registracije.

Izbira artiklov

Uporabnik izbere artikle, ki jih želi kupiti tako, da ob ogledu artikla na spletni strani klikne gumb “Dodaj v košarico”. V kolikor želi kupiti več artiklov, ta korak opravi za vsak artikel posebej. V kolikor posamezni izdelek omogoča izbiro različnih okusov ali velikosti, potem kupec pred dodajanjem v košarico izbere željen okus ali velikost.

Ko uporabnik izbere želene artikle, klikne na gumb “Košarica”, ki se vedno nahaja v zgornjem desnem kotu strani. S tem se odpre stransko okence, kjer lahko kupec preveri povzetek nakupa in nadaljuje na blagajno.

Blagajna in zaključek nakupa

Na novo odprti strani (Blagajna) lahko uporabnik spremeni podatke kupca, v kolikor je prijavljen z registriranim uporabniškim imenom. Uporabnik lahko tukaj vnese oziroma spremeni podatke plačnika in prejemnika, izbere način plačila ter način dostave ter zaključi nakup.

Po zaključku nakupa se prikaže stran s podatki o nakupu in potrditvijo naročila. Uporabnik tudi prejme podatke o naročilu na svoj elektronski naslov. Naročilo se hrani v digitalni obliki na strežniku ponudnika.

Možnosti plačila in dostave

Kupec lahko pred zaključkom nakupa izbira med različnimi možnostmi dostave in plačila. Ponudnik ponuja možnost dostave s Pošto Slovenije d.o.o., ali osebni prevzem v poslovalnici na Koroški cesti 33 v Mariboru (kopališče Pristan). Ponudnik ponuja možnost plačila s kreditno kartico MasterCard ali Visa, plačilo po predračunu preko spletne banke z UPN obrazcem, ter plačilo po povzetju z gotovino dostavljalcu.

Obdelava nakupa

V kolikor kupec poslanega naročila v roku 2 ur od oddaje naročila ne prekliče, se šteje, da je pogodba o nakupu sklenjena.

Ponudnik bo naročene izdelke poslal v najkrajšem možnem času s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom. V primeru, da blaga, ki ste ga naročili, ni na zalogi, se bo ponudnik z vami dogovoril o morebitni kasnejši dostavi.

Dostava

Dostavo naročenega blaga opravlja Pošta Slovenije d.o.o.. Ponudnik ni odgovoren za prekoračen rok dostave. Dostava se izvrši na vaš naslov, ki ste ga navedli ob prijavi ali naročilu. V primeru, da vas ob času dostave ni doma, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi oziroma vam pustil listek za prevzem paketa, brez dodatnih stroškov. V primeru, da zaloga poide, vas bo o tem obvestil ponudnik  ter vam sporočil dobavni rok za naročene artikle. Stroški dostave znašajo 3 € za naročila do 39,99 €, nad tem zneskom je dostava brezplačna. Pri gotovinskem plačilu ob prevzemu paketa ne boste plačali dodatnih stroškov odkupnine Pošti Slovenije.

Pravica do odstopa od nakupa

V skladu z ZVPot ima kupec pravico, da v štirinajstih dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok za uveljavljanje pravice odstopa od pogodbe začne teči naslednji dan po prejemu blaga.  V skladu s 6. odstavkom 43.č člena ZVPot, je edini strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, neposreden strošek vračila blaga. Kupec mora izdelek vrniti najkasneje v 14 dneh od obvestila o odstopu od pogodbe.

Kupec mora ob vračilu izdelkov priložiti tudi izpolnjen obrazec o odstopu o pogodbe, ki si ga lahko prenese tukaj.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe. Vračilo opravljenih vplačil se kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec ob plačilu. Ponudnik bo zavrnil vse pakete, poslane z odkupnino, ki niso bili vnaprej najavljeni in dogovorjeni.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se kupcu ne vrnejo. Kupcu se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne kupcu kot darilni bon.

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila ZVPot.

Garancija in stvarna napaka izdelka

Ponudnik je v skladu z zakonom kupcu dolžan zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom ponudnika. Ponudnik je dolžan garancijsko popravilo opraviti roku v 45 dni od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Vračilo blaga se ob uveljavljanju garancije opravi v skladu s Splošnimi pogoji poslovanja.

Pred pošiljanjem blaga je potrebno kontaktirati ponudnika in opraviti postopek reklamacije preko e-pošte ali telefona. Nenapovedane pošiljke bo ponudnik zavrnil. Priporočamo, da uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljke ter da blago ustrezno pripravite za transport (pri tem lahko uporabite originalno embalažo oz. drugo ustrezno varno embalažo). Pisne reklamacije in pritožbe lahko naslavljate na e-naslov info@vitja.si. V primeru reklamacije lahko kupec, v skladu z zakonskimi omejitvami, zahteva zamenjavo artikla, njegovo popravilo ali vračilo kupnine.

Stvarna napaka izdelka

Napaka je stvarna, kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet,
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana,
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane,
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost artikla se preverja z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kupec mora ponudnika o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku in mu hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.

Pravno obvestilo

Spletna stran vsem besedilom, vse slike in ostala grafika na spletni strani je zaščitena z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati  ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

Odgovornosti

Ponudnik se trudi, da bi ta stran vključevala točne in ažurne informacije. Ob tem pa ne daje garancije ali jamstva za točnost informacij, prav tako ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti za napake v vsebinah spletnih strani trgovina.www.vitja.si. Slike artiklov so simbolične in ne predstavljajo dejanskega stanja (barve, dodatna oprema).

Verodostojnost

Verodostojnosti vnešenih podatkov ne preverjamo. Za objave odgovarjajo izključno njihovi avtorji.

Omejitev odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da nam včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Odgovornost obiskovalca spletne strani

  • Vsak obiskovalec vadi oziroma koristi informacije spletne strani na lastno odgovornost
  • Obiskovalec v celoti prevzame tveganje glede poškodb, povezanih z uporabo informacij spletne strani
  • Vse informacije na spletni strani so izključno informativne narave in ne predstavljajo splošnega pravilnika glede izvedbe vaj oz. načina prehranjevanja posameznika.
  • Uporabniki spletne strani vitja.si se mora o svojem zdravstvenem stanju prepričati pri svojem zdravniku
  • Vsak obiskovalec je dolžan spoštovati pogoje poslovanja

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi, ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev na območju Republike Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

Politika zasebnosti in piškotki

Vaša zasebnost in osebni podatki nam veliko pomenijo in želimo maksimalno zaščiti vašo zasebnost. Več o naši politiki zasebnosti si lahko preberete tukaj.

IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV 

Vse informacije na spletni strani so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).

V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem le teh s super živil posvetujete s svojim zdravnikom.