Paket zaviranja apetita (Glutamin in Psilium)

🍃 Glutamin in indijski trpotec ali psilium skupaj delujeta sinergijsko in znižujeta apetit. Če želiš pojesti manj oz. omejiti vnos hrane zaradi prevelike količine ali cilja izgubiti kakšen odvečen kilogram.

  • glutamin aminokislina, ki poleg tega, da obnavlja sluznico želodca in črevesja kot stranski učinek zmanjšuje apetit
  • indijski trpotec ali psilium je ekološka vlaknina, ki v želodcu poveča volumen hrane, saj tvori v želodcu “gel”, ki ustvari občutek sitosti, zato pojemo manj
  • oba sta brez okusa, zato ju lahko dodamo kamorkoli (juha, jogurt, smuti, bovla …)
  • zaužijemo ju lahko do 3x na dan
  • manj smo lačni, pojemo manj
  • hkrati poskrbimo za urejeno prebavo in obnovo prebavnega trakta

39,46

Na zalogi (Dostava v 1-2 delovnih dneh)
  • Zaužiti pred spanjem
  • Zaužiti zjutraj
  • Primerno za vegane
  • Primerno za vegetarijance
  • Proizvedeno v EU
  • Brez soje
  • Brez laktoze

Opis

Glutamin in indijski trpotec mnogim poznan tudi pod imenom psilium, sta čista zmaga

 

Kaj imata glutamin in indijski trpotec, oz. psilium, skupnega?

Oba znižujeta apetit in pozitivno vplivata na tvojo prebavo.

Kaj sploh je glutamin?

Glutamin je aminokislina, ki obnavlja sluznico želodca in črevesja in tako pripomore k zdravju prebavil, saj pozitivno vpliva na mikrobiom – črevesno floro.

Kaj je indijski trpotec ali psilium?

Indijski trpotec ali psilium je rastlina, katere luščine spadajo med ene najučinkovitejših sredstev za lajšanje prebavnih težav. Gre za vlaknino iz ekološke pridelave, ki s svojo specifično strukturo umirja razdraženo črevesje in pospeši polenjeno črevesje.

Poleg tega, da je res odličen vir vlaknin znižuje vnetje v telesu in ob rednem jemanju uravnava holesterol.

 

Zakaj vključiti glutamin v svoj vsakdan?

Najnovejše raziskave potrjujejo, da aminokislina glutamin pozitivno vpliva na zdravje prebavnega trakta preko večih mehanizmov.

Prvi med njimi je neposredna podpora črevesni flori,  drugi je, da obnavlja sluznico prebavnega trakta, tretji pa da modulira vnetne odzive.

Urejena črevesna flora, dobra integriteta črevesne stene in vnetni odzivi, neposredno vplivajo na naše zdravje ( bolečine v prebavilih, napihnjenost, krči in razpoloženje), počutje in nenazadnje tudi izgled.

Zdravje prebavil preko živčnega sistema s vplivom na živčne prenašalce močno vpliva tudi na pojav depresije v skrajnih situacijah.

Vsekakor je glutamin eden izmed osnovnih in nujno potrebnih dodatkov pri večini ljudi. Način prehrane in življenja namreč prepogosto uničuje integriteto črevesne stene in črevesno floro.

Sladkor, stres in pogosto uživanje različnih zdravil, ki se jih včasih niti ne zavedamo saj jih zaužijemo preko prehrane in pijače so glavni krivci zakaj pride do težav.

Kako psilium opravi svojo čarovnijo?

Psilium ali psiliumu podobne vlaknine upočasnijo prebavo, kar upočasni absorbcijo glukoze in to je dobro. Upočasni tudi absorbcijo nekaterih hranil, kar jim dovoljuje, da potujejo dlje v tanko črevo, kjer jih običajno ne najdemo, kar povzroči kaskado dogodkov. Zniža se izločanje glukagona, kar upočasni proizvodnjo sladkorja v jetrih. Proizvodnja inzulina je povečana, apetit je znižan, rast celic, ki proizvajajo inzulin, je hitrejša, občutljivost na inzulin se poveča, LDL (ali “slabi”) holesterol se zniža in celo praznjenje želodca je upočasnjeno. Nekateri vlakninski dodatki “ozdravijo” zaprtje s tem, da delujejo kot stimulanti ali dražitelji sluznice debelega črevesja, ter tako povzročijo, da debelo črevo izloči dehidrirano blato. Psilium pa se, zaradi svojih lastnosti oblikovanja gela in odpornosti do fermentiranja, upira dehidraciji, ter tako deluje kot “normalizator” blata, z mehčanjem trdega, konstipiranega blata, ali z dodajanjem čvrstosti tekočemu ali ohlapnemu blatu. Nasprotno pa lahko drugi dodatki z vlakninami (na primer dekstrin), ki so pogosto reklamirani za njihove odvajalne koristi, v resnici poslabšajo težave. Celo nekatere vlaknine, ki oblikujejo gel, kot so na primer ovsena in ječmenska vlakna, pri fermentaciji izgubijo to sposobnost oblikovanja gela, kar pomeni, da niso uporabne kot normalizatorji blata. Po pregledu vseh razpoložljivih dokazov so strokovnjaki zaključili, da je psilium edini vlakninski dodatek, ki se ga splača priporočati ter jemati, vsaj za kronično zaprtje. Obstaja pa veliko dodatnih raziskav, ki podpirajo uporabo psiliuma tudi za zniževanje holesterola, povzročanje sitosti, povečanje inzulinske občutljivosti, zniževanje krvnega pritiska, za pomoč imunskemu sistemu, zniževanju kroničnega vnetja in zmanjšanju telesne teže.

 

Vesel ples črevesja

Uporaba vlaknin na splošno povečuje dolžino telomerov, ki so specializirani deli DNK na koncih kromosomov, in igrajo pomembno vlogo pri določanju življenjske dobe. Tudi zato je še vedno potrebno stremeti po tem, da dobimo dosti topnih in netopnih vlaknin iz naravnih hranil. Težava pa je, ker to stori zelo malo ljudi. Za moške je priporočeno približno 38 gramov na dan, za ženske pa okoli 25, kar temelji na preprosti formuli: vzemi 14 gramov vlaknin za vsakih 1000 zaužitih kalorij. Te številke redno dosega le malo ljudi, zato je dobro pametno uporabljati vlakninske dodatke. To pomeni jemanje psiliuma v svoji surovi, organski obliki, ali pa malo izboljšanega s sladili in okusu po pomarančah, kot ga najdemo v Metamucilu. Prvi teden začni z zmešanjem približno 3 gramov v vodi na dan, in počasi povečuj doziranje do 10-15 gramov na dan v dveh ali treh odmerkih. Vzemi ga nekje pol ure pred obroki. Vsekakor boš vedel, da učinkuje, ker malo prehranskih dodatkov razglasi svoje učinke tako dramatično.

Za vas smo pripravili tudi odličen  recept  za obrok ki vam bo pomagal pri izgubi teže.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke 

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek

Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.

Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Prehrambene informacije

Mnenja strank

1-2 of 2 reviews
  1. Prebava se mi je izboljšala, pa tudi občitek sitosti se mi je podalšal. Skratka zelo zadovoljna.

    (0) (0)
  2. Zelo zadovoljna z izdelki

    (0) (0)