VIDEO: Čvrsta stegna in zadnjica 4

Vaja vam bo pomagala učvrstiti stegna in zadnjico, delamo jo lahko z ali pa brez uteži…

Vaja za čvrsta stegna in zadnjico 4, je še ena vaja iz niza vaj za zadnjico in stegna. Pomagala vam bo učvrstiti omenjene predele telesa. Lahko jo delamo brez ali z utežmi, odvisno od tega kako močne so vaše mišice. Pomembno je, da vajo izvajamo pravilno, zato je tukaj še nekaj dodatnih napotkov.

Noga, ki je zadaj, je samo v rahlo oporo in služi za ravnotežje. Vsa teža je zmeraj na sprednji nogi in to moramo narediti zavestno, saj bomo v nasprotnem primeru vajo izvajali manj učinkovitoi. Vajo delamo počasi in kontrolirano.

Če želimo doseči, da bodo naše mišice bolj vzdržljive in manj masivne, delajmo  izmenično na eni in drugi nogi brez odmora, oziroma naj bo ta čim krajši. Če pa želimo večjo moč in mišično maso, pa delajmo z večjimi bremeni in daljšimi odmori.

Za vzdržljivost in izboljšan mišični tonus, naredimo 10-12 ponovitev na vsaki nogi, temu sledi takojšnja menjava in zadevo ponovimi 5X. Če tega ne zmorete, naredite čim krajšo pavzo med serijami.

Za večjo moč in mišično maso, pa 6-10 ponovitev na vsaki nogi, temu sledi pavza 60-90 sekund in zadevo ponovimo 5X.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi