VIDEO: Poslovimo se od mlahavih rok

 

Vsi želimo imeti čvrste roke brez tistih neprijetnih maščobnih “zavesic”, ki plapolajo same od sebe…

Vaja, ki jo vidite, je univerzalna za odpravo mlahavih rok. S pomočjo kettlebella lahko na en mah naredite vajo za sprednji del roke (biceps) in za zadnji del roke (triceps)…oboje naredite na zelo enostaven način tudi doma.

Izvedba vaje

Če začnemo z bicepsom priporočam, da v rokah čvrsto držite kettlebell in imate roke iztegnjene. Z zmernim tempom dvigujte utež in pri tem izdihujte rak skozi usta. Na vrhu za nekaj trenutkov zadržite položaj in počasi vrnite roke v začetni položaj. Za triceps utež drćimo z enakim prijemom samo, da roke iztegnemo nad glavo in kettlebell spuščamo na zatilje. Izdih je ob dvigu, torej navzgor.

Ponovitve in teža

Priporočam, da vzamete primerno težo, ki pa naj ne bo prelahka. Za začetnike priporočam naslednje:

MOŠKI: 12-16kg; 10 ponovitev (10 za vsako vajo), 30-60 sekund odmora, 5 serij

ŽENSKE: 4-12kg; 10 ponovitev (10 za vsako vajo), 30-60 sekund odmora, 5 serij

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi