VIDEO: Turkish get up

 

Turkish get up je ena izmed mnogih vaj, ki spadajo med osnovne vaje s Kettlebellom. Namenjena je krepitvi celega telesa, kakor tudi precejšnjemu povečanju kondicije in porabe maščob. Je vsekakor ena izmed starejših vaj za krepitev telesa, saj prvi zapisi o tej vaji segajo kar precej v preteklost. Z njo so začeli prvi strongmeni in tisti, ki so želeli okrepiti osrednji del telesa, splošno moč in stabilnost ter koordinacijo. Izvajajte jo postopoma in v posnetem zaporedju.

Izvedba in namen vaje

Kettlebell položite na svoj bok. Lezite na tla in čvrsto z obema rokama primite utež. Dvignite ga nad glavo. Šele ko boste čutili da je zadeva fiksirana spustite roko in pokrčite nogo. Zdaj ste v začetnem položaju. Cilj je, da z striktno iztegnjeno roko nad glavo vstanemo v določenem zaporedju gibov. Le-te najbolje vidite na posnetku. Pozorni bodite, da boste med izvedbo vaje dihali, da bodo mišice celega telesa čvrsto napete in da se pred začetkom primerno ogrejete.

Ponovitve in teža

Priporočena teža za začetnike:

  • Moški: 12-16kg
  • Ženske: 4-8kg

3 ponovitve s primerno težo izmenično z vsako stranjo posebej, nato 60-120 sekund odmora. Ponovimo 5X.

Dodatne vaje za krepitev celega telesa in pospešitev metabolizma:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi