VIDEO: Kako aktivirati 12 mišic z eno vajo

VIDEO: Kako aktivirati 12 mišic z eno vajo 1

Sam sem jo kar poimenoval OBRAT S SKLECOM. Je vsestranska in ena izmed mojih najljubših vaj. Če želite na preprost način aktivirati veliko število mišič je idealen izbor. Lahko jo uporabljate kot samostojno vajo, ali del treninga tudi kadar ste kje na dopustu, saj zanjo ne potrebujete niti fitnes centra, niti drage opreme.

Namen vaje:

  • vaja je namenjena predvsem krepitvi osrednjega in zgornjega dela telesa. Trebušnih in spodnjih hrbtnih mišic, ramen, rok itd…

Izvedba:

  • izvajamo jo načeloma na trdi podlagi. Pomembno je, da ob izvedbi držimo črvrsto napete mišice celega telesa, predvsem trebušne mišice in mišice na zadnjici. S tem bomo stabilizirali hrbtenico in tako dali telesu oporo, obenem pa omenjene mišice dodatno okrepili. Noge so iztegnjene in ob obračanju ostanejo ravno na tleh. Prav tako se potrudite obračanje telesa omejiti zgolj na področje od pasu naprej oz. navzgor. Boki naj bodo čim bolj čvrsti in poravnani s tlemi. Kolen ne krčimo ob obračanju in pogled sledi iztegnjeni roki.

Primer vadbe:

  • vajo izvajamo 20 sekund, nato naredimo 10 sekund odmora. To ponovimo 8X. Cel cikel torej traja natanko 4 minute.

Izvedba:

Ne prezrite že sestavljenih treningov in primernih jedi, ki vam bodo pomagali k boljši formi.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi