VIDEO: Vaja za čvrsto zadnjico na žogi in eni nogi

VIDEO: Vaja za čvrsto zadnjico na žogi in eni nogi 1

 

Vaja za zadnjico na žogi in na eni nogi je namenjena krepitvi naše zadnjice. Za razliko od že pokazanih vaj izgleda precej lažje izvedljiva, vendar ni. Morda takoj po njej ne boste tako utrujeni kot pri izpadnem koraku, zagotovo pa boste naslednji dan čutili “posledice “.
Izvajajte jo pocasi in dosledno.

Namen vaje:

  • vaja je namenjena predvsem krepitvi zadnjice in stegen.
  • izvajamo jo na trdi podlagi. Pomembne točke na katere morate ob izvedbi biti pozorni so naslednje:

1. stojte čvrsto na tleh, s stopali obrnjenimi naprej,
3. teža je ves čas na petah,
4. spustimo se do tal,
5. dvigujemo se lahko hitro ali počasi, pomembno je, da na koncu ponovno močno stisnemo mišice zadnjice,
6. Na vrhu zadržimo za trenutek

Primer vadbe:

  • Za bolj zahtevne se vaja izvaja na eni nogi. Naredite 10 ponovitev in počivajte 30 sekund. Vse skupaj za začetek 5X.

Izvedba:

  • na priloženem posnetku

Preden se lotite treninga bodite prepričani v svoje brezhibno zdravstveno stanje. Pa ne pozabite na začetku nekaj zapeti za boljse razpoloženje.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi