VIDEO: Intenzivni intervalni trening na kolesu

VIDEO: Intenzivni intervalni trening na kolesu 1

Intenzivni intervalni trening je zelo naporen in od posameznika zahteva precej trde volje. Njegov namen je, da z vsakim intervalom dvignemo srčni utrip do precej visokih vrednosti in s tem, v desetih minutah našemu živčnemu sistemu povzročimo stres. Ta stres bo posledično vplival na naše telo tako, da bo kasneje tokom celega dneva porabljalo večje število kalorij kot bi jih sicer.
Torej če se bomo zraven vseh ostalih nasvetov glede vadbe in prehrane držali se tega, maščoba okoli trebuha več ne bo imela priložnosti da se prikaže:)

Namen vaje:

Vaja je namenjena dvigu metabolizma in s tem posledićčno povečani porabi kalorij v telesu.

Izvedba:

Za začetek delajmo vajo 10 minut. Nastavimo si intervale, ki trajajo po 30 sekund.30 sekund delamo počasi na najlažji težavnostni stopnji, 30 sekund pa na najtežji stopnji, ki jo premoremo. Lahko uporabimo tudi merilec srčnega utripa, ki nas opozarja na morebiten previsok srčni utrip.

Preden se lotite treninga bodite prepričani v svoje brezhibno zdravstveno stanje.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi