Bebipapa

bebipapa.jpg

Dobro jutro in dober tek…Recept za slasten in zdrav zajtrk!

Sestavine:

  • 50g ovsenih kosmičev
  • 1dcl mleka
  • 20g oreščkov
  • 150g skute
  • 1 zrela banana

Čas priprave: 3 minute

Bebipapa 1Bebipapa 2Bebipapa 3Bebipapa 4Bebipapa 5

Postopek priprave in namen:

Navadno jaz prvo kosmiče namočim z mlekom in pustim stati kakšno uro, da se napijejo. Nato dodam še ostale sestavine in vse skupaj premešam. Kdor želi oz. komu je tako bolje, lahko obrok naredi tudi brez čakanja in ga takoj po pripravi zaužije.

Sam ta obrok navadno jem za zajtrk, seveda pa je lahko katerikoli obrok v dnevu. Tisti, ki pazite na vsebnost OH oz. dietirate, njihovo količino omejite z manjšo količino kosmičev. Bolj zrela banana je lažje prebavljiva, vendar vsebuje tudi več sladkorja. Zaradi zmerne vsebnosti OH bolj priporočam obrok v dopoldansekm času ali po vadbi.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi