Fit tunina pica

fit tunina pica

Pica

Verjetno najbolj priljubljena italijanska jed, ki so si jo prvič privoščili okrog leta 1750.

Sestavine:

za testo:

100g pirine moke

100g skyra

1 jajce

Pol žličke pecilnega praška

Ščep himalajske soli

Za nadev:

Konzerva tune v lastnem soku

Začimbe (Himalajska sol, origano)

paradižnikova mezga

lahek sir

zelenjava (čebula, paradižnik…)

Postopek priprave:

V posodi zmešamo pirino moko, skyr, pecilni prašek in jajco. Testo dobro pregnetemo in razporedimo po pekaču ter po celotni površini posolimo. Pečemo 10 minut na 180 stopinj Celzija. Ta čas si pripravimo sestavine s katerimo bomo obložili pico (tuna, sir, zelenjava). Ko je testo rahlo zapečeno, ga premažemo s paradižnikovo mezgo in obložimo s tuno, sirom, zelenjavo ter posujemo s poljubnimi začimbam. Dobro se poda himalajska sol in origano. Pečemo še približno 15 minut na 180 – 200 stopinj Celzija.

Dober tek!

Nives

Proteinski cheesecake 2

Recept je pripravila Nives Jakopič, ambasadorka VITJA.SI, inštruktorica fitnesa, prehranska svetovalka in velika oboževalka zdrave prehrane.

Ne spreglej kategorij z ostalimi koristnimi nasveti in naših objav na socialnih omrežjih:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Če želiš prejeti svojo BREZPLAČNO KNJIGO RECEPTOV v vrednosti 14,9€ + unikatno kodo za 20% POPUST NA CELOTEN NAKUP v naši trgovini, nam preko spodnjega obrazca posreduj svoje podatke.

Morda te zanima tudi