Proteinski puding

Proteinski puding 1

Hitro pripravljena in nizkokalorična sladica, primerna kot samostojen obrok (malica) ali kot “nekaj sladkega po kosilu”

Sestavine za 2 osebi:

Priprava:

  1. V kozico naliješ mleko in vodo (razmerje lahko poljubno prilagajaš). 
  2. Odvzameš 6 žlic tekočine, ki jih primešaš puding prašku in eritritolu, da nastane gladka zmes. Preostalo tekočino zavreš. 
  3. Ob vretju tekočine kozico odstaviš, primešaš zmes pudinga in dalje mešaš na nizkem ognju še 2 minuti. 
  4. Zopet odstaviš in primešaš beljakovine v prahu. Dobro premešaš, da je puding brez grudic. 
  5. Skodelice za serviranje splahneš z mrzlo vodo in puding še vroč preliješ vanje. 

OPCIJSKO: Ko se nekoliko ohladi, lahko proteinski puding okrasiš še s poljubnimi dodatki.

Energijska vrednost proteinskega pudinga (na osebo): 270 kcal (28g OH, 3g M, 27g B)

Dober tek 🙂

Proteinski puding 2
Recept je pripravila Urša Ivanuša.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke 

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi