Veganski proteinski browniji – brez glutena, brez sladkorja

Veganski proteinski browniji - brez glutena, brez sladkorja 1

Sestavine:

Preliv:

100g temne čokolade brez sladkorja

25ml ovsenega/kokosovega napitka

Postopek priprave:

Pečico segrej na 180 stopinj in manjši pekač obloži s peki papirjem.

Na drobno naribaj večjo bučko in odvečno vodo iztisni skozi krpo ali brisačo.

Chia semena zmešaj z vodo in počakaj 5 minut, da se naredi sluz. Banano olupi in pretlači z vilicami.

Zmešaj ovseni ali kokosov napitek, pretlačeno banano, semena chia in mandljev namaz. Dodaj eritritol, kakav v prahu, veganske beljakovine v prahu, pecilni prašek ter premešaj. Na koncu primešaj še naribano bučko.

Zmes razporedi v pripravljen pekač in peci brownije na 180 stopinjah približno 35 minut.

Glazura

Stopi čokolado z ovsenim/kokosovim napitkom. Na ohlajene brownije prelij glazuro in dekoriraj z jagodičevjem oz. po želji.

Dober tek,

Marjana

Če želiš prejeti svojo BREZPLAČNO KNJIGO RECEPTOV v vrednosti 14,9€ + unikatno kodo za 20% POPUST NA CELOTEN NAKUP v naši trgovini, nam preko spodnjega obrazca posreduj svoje podatke.

Dober tek,

Beljakovinske palačinke iz samo dveh sestavin 2

Kuhanje je moja strast in način sproščanja. Rada preizkušam nove stvari in recepte, ki jih potem ocenijo moji največji kritiki. Zdrava prehrana je še kako raznolika in okusna, le poigrati se je treba malce. Obenem pa menim, da je prav da se vsake toliko pocrkljamo tudi s tistimi sladkimi pregrehami, ki morda ne sodijo v sam vrh zdrave p

Morda te zanima tudi