VIDEO: Močna ramena in napete prsne mišice

VIDEO: Močna ramena in napete prsne mišice 1

Če boste med tekom v naravi razmišljali kako lahko brez fitnesa popestrite in izpopolnite vašo vadbo, naredite naslednjo vajo. Vse kar potrebujete je samo, da poiščete kakšno lestev ali tobogan in že lahko pričnete.

 Izvedba

Izvedba je enaka kakor pri navadnih sklecih, kar pomeni, da so roke malenkost širše od širine ramen in da ob spustu spuščate komolce nazaj ob telesu pod kotom cca 60 stopinj (kot med komolci in telesom). Spuščajte se počasi in kontrolirano. Višino stopničk prilagodite svojim zmožnostim. Telo držite čvrsto in napeto. Trebušne mišice so ves čas aktivne za stabilizacijo telesa. Dihanje je v ritmu izdih ob dvigu telesa od tal. Pred vajami si razmigajte ramenski obroč, ter naredite nekaj ponovitev navadnih sklec, da bodo sklepi in mišice pripravljene za težjo vajo.

Ponovitve

Pričnete lahko z enostavnimi skleci in postopoma prilagajate tako višino stopničk na lestvi kakor tudi število ponovitev. Za začetek je dovolj da naredite 5 ponovitev v treh različnih stopnjah, kakor sem jaz naredil na posnetku, kasneje poskusite še z vzvratnim vrstnim redom. Pomeni: 5 ponovitev na vsaki stopnički, 3 stopničke navzgor in nato še navzdol. Za tiste, ki ste še bolje natrenirani priporočam enak vrstni red z več ponovitvami. Prijeten trening v naravi!

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi