VIDEO: Vaja za noge in zadnjico, ki ZAGOTAVLJA uspeh

VIDEO: Vaja za noge in zadnjico, ki ZAGOTAVLJA uspeh 1

Za krepitev mišic je načeloma dovolj, da jih konkretno obremenimo enkrat na teden in ker se nas večina ob lepem vremenu sprehaja vsaj enkrat na teden, lahko takrat tudi naredite to enostavno, a vendar izjemno vajo za okrepitev in izoblikovanje vaše zadnjice ter nog.

Izvedba

Pri izvedbi bodite predvsem pozorni na naslednje točke:

  • kolena ne gredo preko linije prstov na nogi
  • obremenitev je zmeraj na sprednji nogi
  • teža je na peti in ne na prstih sprednje noge
  • hrbet je v ravnem položaju
  • vse mišice so čvrsto napete

Pred pričetkom vadbe se ogrejte in za vajo poiščite ravno podlago, na kateri boste lahko nemoteno v hoji izkoraka naredili vsaj 20m.

Ponovitve

Priporočam, da kakor na posnetku naredite 10 korakov v eno smer, temu sledi 10 počepov in nazaj enako. Za začetnike bo ena serija zadostovala, za tiste, ki so fizično bolje pripravljeni lahko stopnjujete do 5 serij. Prijeten trening v naravi!

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi