VIDEO: Odpravimo bolečine v križu 2.del

Spoznajmo vaje, ki jih lahko izvajamo doma. Prav zaradi tega bodo prišle prav vsem, ki vas dajejo tovrstne težave in nimate časa odpraviti se na fitnes…

Bolečine v spodnjem delu hrbta oz. “križu” velikokrat nastanejo zaradi oslabelih mišic, ki hrbtenici dajejo oporo. To so predvsem trebušne mišice in spodnje hrbtne mišice, ki potekajo vzdolž hrbtenice. Posledica oslabelih mišic je, da se večina teže prenese na hrbtenico, ki počasi zaradi teže, napačne drže in obremenitve začne pritiskati na živce. To boli. Da se tem težavam izognemo ali jih precej omilimo lahko veliko naredimo sami.

Izvedba

Vaje je najbolje če izvajamo izmenično zaradi tega, da ne delamo še večjega neravnovesja med sprednjim in zadnjim delom telesa. Pripravimo si mehko podlago in pričnemo s trebušnimi mišicami. Kakor vidite na posnetku obe vaji izvajamo počasi in pravilno. Pri trebušnih mišicah pazimo, da preveč ne obremenimo vratu in da se ne zaganjamo, pri hrbtnih pa smo pozorni, da ne potiskamo telesa v hiperekstenzijo, torej da se ne zvijamo nazaj dlje kot nam telo dopušča. Pri obeh vajah položaj na vrhu za trenutek zadržimo.

Ponovitve

Najbolje, da delate 10 ponovitev pri vsaki vaji. Ko končate s trebušnimi mišicami se takoj lotite hrbtnih. Odmor, ki ga boste imeli do naslednje serije naj bo čim bolj kratek, oz. če ga ne potrebujete še toliko bolje.

Dodatne vaje za krepitev trebušnih in hrbtnih mišic

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi