VIDEO: Skleci na prstih in členkih

m-1.jpg

Skleci na prstih in členkih so posebna oblika sklec. Zraven tega, da kakor navadni skleci krepijo roke, prsne, trebušne in ramenske mišice, ti posebej krepijo še: 1.prste, 2.zapestje in členke. Kaj boste z njimi pridobili? Tisti, ki trenirate borilne veščine, boste dodatno okrepili vezi v zapestju, plezalci ali ostali, ki potrebujete močnejši oprijem pa prste. Pozorni bodite na pravilno izvedbo, ki je bila opisana že pri navadnih sklecih, ter da pri prvi vaji ne zvijate zapestja, pri drugi pa da imate dlan na prstih dvignjeno od tal.

Izvedba

Izvajamo jih tako, da roke postavimo v širini ramen. Mišice ramen, hrbta in celotnega zgornjega dela vključno s trebušnimi so čvrsto napete, tako, da ne “visimo” na ramenih, komolci so obrnjeni nazaj. Kot med komolci ter trupom je cca 45-60 stopinj. Spuščamo se počasi. Z boki in rameni se kar se da, čim nižje spustimo k tlom. Ob dvigu telesa od tal izdihnemo.

Ponovitve

Za začetek delamo serije po 10 ponovitev in s krajšimi odmori zadevo ponovimo 5X; Moj nasvet za bolje pripravljene: merite si čas ki ga potrebujete za 100 pravilno narejenih sklec.

Dodatne vaje, ki krepijo zgornji del telesa:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi