VIDEO: Skleci na kolenih in navadni

Na posnetku vidite dve različici sklecov. Prva so lažji, ki jih izvajamo na kolenih, poznani tudi pod imenom ženski skleci, druga pa navadni skleci, ki jih poznamo že od nekdaj. Delali smo jih vsi in verjamem, da že velikokrat. Kaj so prednosti sklec? Lahko jih izvajamo kjerkoli in kadarkoli, saj zanje ne potrebujemo niti drage opreme, niti veliko prostora. Namenjeni so krepitvi mišic predvsem zgornjega dela telesa.

Izvedba

Izvajamo jih tako, da roke postavimo v širini ramen. Mišice ramen, hrbta in celotnega zgornjega dela vključno s trebušnimi so čvrsto napete, tako, da ne “visimo” na ramenih, komolci so obrnjeni nazaj. Kot med komolci ter trupom je cca 45-60 stopinj. Spuščamo se počasi. Z boki in rameni se kar se da, čim nižje spustimo k tlom. Ob spuščanju zrak izdihnemu in obratno ob dvigovanju vdihnemo.

Ponovitve

Za začetek delamo serije po 10 ponovitev in s krajšimi odmori zadevo ponovimo 5X; Moj nasvet za bolje pripravljene: merite si čas ki ga potrebujete za 100 pravilno narejenih sklec.

Dodatne vaje, ki krepijo zgornji del telesa:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi