VIDEO: Six pack (dvig nog)

Prva vaja za oblikovanje izjemno močnih trebušnih mišic…

V seriji vaj SIX PACK bomo pogledali nekaj zanimivih vaj za oblikovanje čvrstih trebušnih mišic in različnih variant težavnosti.

Izvedba

Prva vaja je dvig nog. Za to vajo je potrebno imeti dovolj močne ročaje za katere se lahko obesimo, da nam bodo noge prosto visele, ter, da bodo vzdržale našo težo. Pomembno pri izvajanju je, da ob dvigovanju nog s telesom ne nihamo, saj s tem izničimo učinek na trebušne mišice in da raje visimo na malenkost pokrčenih rokah, tako da ne poškodujemo ramenskega sklepa. Najlažja različica je s pokrčenimi nogami, najtežja pa z iztegnjenimi in z utežjo. Vse tri različice, kakor tudi izvedbo lahko vidite na posnetku. Za ogled ostalih vaj, ki krepijo trebušne mišice, kliknite na povezavo.

Ponovitve

Priporočam vam, da izberete vajo, ki je po težavnosti primerna za vas, ter, da naredite od 4-10 ponovitev vsaj 3X s 60 sekundno pavzo.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi