VIDEO: Zadnjica, trebuh in noge

So predeli telesa, ki jih je zmeraj dobro učvrstiti iz večih razlogov…dajejo oporo hrbtenici in s tem pomagajo pri boljši drži, hoji z manj bolečinami in še čem, ter nenazadnje pripomorejo tudi k boljšemu izgledu, ki nam dviguje samozavest…

Začeti je zmeraj potrebno z začetnimi vajami in ker vem, da je med vami veliko takšnih, ki ne želite, ali ne zmorete na fitnes zaradi časovne stiske, sem za vas pripravil vaje, ki jih lahko izvajate doma. So sicer enostavne za izvedbo, kar pa ne pomeni, da so tudi nenaporne…

Izvedba

Priporočam, da vaje izvajate kontrolirano, počasi in pravilno. V vrstnem redu, kakršen je na posnetku in da med posameznimi vajami nimate odmora.

Ponovitve

Vsake vaje naredite po 10 ponovitev in šele nato počivajte 60 sekund. Vse skupaj ponovite 3-5 krat.

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi