10 nasvetov, kako ostati vitki na počitnicah

10 nasvetov

10 nasvetov

Članek o odhodu na počitnice, ki so nedvomno lahko super, vendar pa se lahko tudi zelo poigrajo z vašo glavo glede prehrane in zadanih načel. Nedvomno je dopust super, vendar pa se, kot sem omenil, zelo pogosto poigra z vašo glavo, če ste ravno v procesu hujšanja in izgubljanja maščobe. Tukaj je nekaj nasvetov za potovanja in počitnice, medtem ko je vaš cilj izgube maščobe še vedno prioriteta.

1. Obdržite svojo rutino

Prvi izmed 10 nasvetov: Presenečeni boste, kako vam lahko stalna rutina pomaga pri doseganju vaših prehranskih ciljev na potovanjih. Seveda vaš celotni potovalni dan ali počitnice ne bodo rutinski, vendar pa je zelo pomembno, da se držite vaše jutranje rutine. Vzamete takoj prehranske dodatke? Popijete skodelico kave ali vode? Berete knjigo ali greste na sprehod? Karkoli počnete zjutraj, poskusite tudi na počitnicah početi enako. Tako boste skozi cel dan ostali bolj osredotočeni na vaš cilj izgube maščobe.

2. Prinesite zraven praktične in zdrave prigrizke

Eden največjih problemov pri potovanjih je to, da si ne pripravimo in prinesemo zraven praktičnih in zdravih prigrizkov. Na potovanju bomo sigurno podvrženi različnim okoliščinam, kar pa ni izgovor, da čisto popustimo pri naših prehranjevalnih navadah. Ko potujemo cel dan in smo ure in ure brez hrane, nas lakota lahko zelo hitro pripravi do sprejemanja slabih odločitev. Drugi izmed 10 nasvetov: Vzamite si torej čas in si pripravite praktične in zdrave prigrizke za vašo pot, da se izognite tej skušnjavi.

3. Pijte dosti vode!

Tretji izmed 10 nasvetov je Dehidracija, še posebej v toplejših krajih, je zelo pogosta med potovanji. Ponavadi hitimo in preprosto ne razmišljamo o tem, da moramo piti vodo. Zaradi tega se lahko počutimo zanič in odkrito, tudi izgledamo zanič. Zato ostanite hidrirani.

4. Če ste na bolj striktnem režimu, poskusite naročiti pred-pripravljene obroke

Včasih si ne moremo privoščiti toliko fleksibilnosti v naši dieti, kot bi si želeli, a to ne bi smelo pomeniti, da na dopustu ne počnemo stvari, ki jih imamo radi. Dandanes je veliko podjetij, ki se ukvarjajo s pripravo hrane. Pred-pripravljene obroke vam lahko celo pošljejo na vašo potovalno destinacijo, lahko pa jih sami vzamete zraven. To je lahko dražje in tudi ni povsod mogoče, a če imate možnost, da uporabite takšno storitev, vam bo to zelo olajšalo, da ostanete zvesti svojim ciljem.

5. Predhodno se seznanite z vašim hotelom

Ne hodite na slepo na vaša potovanja. Peti izmed 10 nasvetov: Raziščite vaš hotel in okolico in poglejte, kaj imajo v ponudbi in kaj je v okolici. Je v vašem hotelu soba za fitnes? Je v bližini trgovina s hrano? Imajo v sobi hladilnik in mikrovalovno pečico? Če boste seznanjeni s vsemi temi detajli že vnaprej, vas bo to rešilo veliko glavobola in težav.

6. Dovolite si nekaj fleksibilnosti in se nehajte obremenjevati

Šesti od 10 nasvetov je: Če se ravno ne pripravljate na kakšno tekmo ali fototermin, si dovolite nekaj fleksibilnosti pri prehranjevanju, ko ste na počitnicah. 10 nasvetov sicer govori o držanju določenih načel, je pa pomembno, da smo prilagodljivi., Veliko ljudi napadeta stres in tesnoba zaradi njihovega prehranjevanja na počitnicah, in to povzroči več škode kot koristi. Pomislite na to, da bi morala biti vaša pot pri izgubi maščobe bolj osredotočena na ustvarjanje vseživljenskih zdravih navad prehranjevanja, kot le na prilagajanje vaši trenutni dieti. Počitnice in potovanja so del življenja. Pojdite torej na njih z zmerno miselnostjo, ki vam bo pomagala tudi v prihodnosti.

7. Ostanite aktivni

Večina krajev počitnikovanja ponavadi zahteva od nas več hoje kakor v našem vsakdanu doma, tako da smo tukaj že v plusu. Za večino ljudi vsakodnevni obisk fitnesa na počitnicah ne bo mogoč, in to ni nič slabega! Sedmi izmed 10 nasvetov: Boljše je, da ste čez dan aktivni, dosti hodite, morda naredite nekaj sklec in počepov ter se zabavate, kakor da se obremenjujete, da ste zamudili vadbo na fitnesu. Če lahko pridete do fitnesa, dobro. Če ne, ostanite aktivni in se ne sekirajte!

8. Poskrbite, da dovolj spite

Ko se vrnete iz počitnic, ali se počutite, kot da potrebujete dopust od vašega dopusta? Dosti ljudi se tako počuti, predvsem zato, ker med svojimi počitnicami niso prioritizirali spanja. To je lahko zahtevno, sploh če potujemo po različnih časovnih pasovih, vendar moramo biti na to pozorni. Le en dan slabega spanja lahko poviša hormon kortizol do stropa, kar lahko poveča verjetnost nabiranja maščobe. Poskrbite, da dobite dovolj spanja in uporabite tudi popoldanske dremeže, če jih potrebujete, da ohranite vaše hormone v ravnovesju in se počutite dobro.

9. Ne jejte kot bedak

Ne uporabite počitnic kot izgovor, da se čisto razpustite in jeste kot bedak. Deveti od 10 nasvetov govori o tem ne naredimo najpogostejše napake. Še enkrat, moramo se osredotočiti na naše dolgoročne vsakodnevne navade, ne pa ustvarjati yo-yo način razmišljanja skozi čas. Dovolite si nekaj prilagodljivosti in uživajte v hrani in pijači okoli vas, a ne dovolite, da gre po zlu vse vaše trdo delo do tedaj.

10. Zabavajte se!

Najbolj pomembno pa je, da se zabavate in to je zadnji izmed mojih 10 nasvetov. Nič ni hujšega kot oditi na počitnice s prehransko policijo, tako da ne bodite ta oseba. V življenju so bolj pomembne stvari kot dietiranje in izguba maščobe – mnogo jih je. Čez leta se boste spominjali na dobre čase druženja z vašo družino in prijatelji, ne pa na “cheat meal”, ki ste ga imeli na počitnicah. Čeprav so naši cilji pomembni, moramo vedno misliti na “veliko sliko” življenja. Torej da povzamemo, poskrbite da načrtujete vnaprej, ne jejte kot bedak, in najbolj pomembno, ustvarite si lepe spomine.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke. 

Aktualno ta trenutek ⤵️

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi