2 trika s katerima bo tvoj izgled boljši od 99% ljudi takoj

izgled

Pri telesnem izgledu ne obstajajo nobene hitre rešitve – razen včasih. Povedal ti bom, kako lahko takoj izgledaš bolj samozavestno in bolj atletsko grajen kakor tvoji prijatelji. Pomisli na ves trud, ki ga vložiš v vadbo na fitnesu, na ves pot in trdo delo. Potem razmisli o trudu, ki je potreben, da se zdravo prehranjuješ. Ali ne bi bilo žalostno, če bi pravilno vadil in jedel – pravzaprav perfektno – a še vedno ne bi izgledal odlično? Samo zato, ker si spregledal en del sestavljanke? Izgledati boljše ni odvisno samo od izgube maščobe ali izgradnje mišic. Obstaja še tretji del enačbe, ki ga 99 odstotkov ljudi spregleda, rešiš pa ga lahko s samo dvema preprostima trikoma.

1.korak: Samozavestna drža

2 trika s katerima bo tvoj izgled boljši od 99% ljudi takoj 1

Poglej kako večina ljudi hodi naokoli in lahko bi pomislil, da se sramujejo samih sebe. Zakaj? Zanič drža. Zaradi slabe drže lahko izgledaš debelejše in manj fit. Lahko celo tako slabo vpliva na tvoje telo, da tvoja telesna vadba ne bo nikoli tako učinkovita, kot želiš, dokler ne boš popravil svoje drže. Glavni krivec? Šibkost v tvojem zgornjem hrbtu, ki povzroči, da tvoja ramena padejo naprej. To vodi do videza ukrivljenih ramen, ki ga trpi večina ljudi kot rezultat mnogih presedenih ur za računalnikom. Kako stojiš, sediš ali hodiš ima velik vpliv na to, kako te dojemajo drugi ljudje.

Občutite to sami

Ne samo, da različne drže izgledajo drugače, tudi občutijo se drugače. Opravi hiter preizkus: vstani in se za nekaj sekund postavi v zares zanič držo. Usloči svoja ramena. Malo se zgrbanči. Mogoče se za dobro mero še malo namršči. Si? Dobro, sedaj pa povej, kako se počutiš. Zanič, ali ne? Zdaj pa popravi svojo držo in stoj samozavestno. Rahlo dvigni prsa, malo stisni trebušne mišice in potegni ramena nazaj. Dober občutek, ali ne?

Če boš preprosto pozoren na svojo držo in jo sproti popravljal skozi dan, se boš takoj počutil in izgledal bolje. Kako lahko ugotoviš, ali imaš slabo držo? Poizkusi opraviti test s svinčnikom. Ta test ti bo hitro pokazal, ali imaš navado, da usločiš svoja ramena. Pograbi dva svinčnika (ali kulice), eno s vsako roko. Naredi pest in spusti roke do svojega pasu. Sedaj si predstavljaj, da stojiš na sredini ogromne ure, obrnjen proti številki 12. Kam kažejo konice svinčnikov?

Kakšna je tvoja drža?

Drža jamskega človeka: desna roka kaže proti 9, leva roka kaže proti 3.

Drža povprečnega moškega: desna roka kaže proti 10, leva roka kaže proti 2.

– Dobra drža: desna roka kaže proti 11, leva roka kaže proti 1.

Če po tem testu spadaš v kategorijo jamskega človeka ali v kategorijo povprečnega moškega, ne skrbi. To je pogosto neravnovesje in eno, ki ga lahko v trenutku popraviš, tako da dvigneš prsa in nežno potisneš ramena nazaj (za trajen popravek pa pomaga, da izvajaš majhno količino korektivne vadbe z utežmi).

En pomemben opomin: vsi poznamo izzivalne moške, ki se šopirijo po pisarni ali baru. Ne govorim o tem. Obstaja velika razlika med samozavestno držo in poglejte-kakšen-mačo-sem držo. Želiš si prvo.

2.korak: Obleke naredijo človeka

2 trika s katerima bo tvoj izgled boljši od 99% ljudi takoj 2

Pozabi na stil ali modo. Večina moških ne nosi niti oblačil, ki bi jim bile prav. Hlače, ki so vrečaste in preširoke v pasu. Jeans hlače, katerih hlačnice visijo preko pet čevljev in so zato že obrabljene. Majice s kratkimi rokavi, ki so prevelike in škatlaste. Srajce, ki visijo preko zadnjih žepov, ko jih nosimo zatlačene v hlače. To enostavno izgleda površno. Ne glede na to, kakšen tip telesa imaš trenutno – ali si suh, atletsko grajen, predebel, bilokakšen – lahko v trenutku izgledaš bolje kot 99 odstotkov moških enostavno s tem, da nosiš oblačila, ki so ti prav. Kako jih dobiti?

1 del: Prečisti svojo omaro

Odpri svojo garderobno omaro in vzami ven vsa oblačila. Česa se znebiti? Oblačil, ki jih nikoli ne nosiš. Kose, za katere veš, da so preveliki, premali ali čisto ponošeni. Boksarice in nogavice z luknjami v njih. Daj vsa oblačila, ki jih nikoli ne nosiš, na kup za doniranje ali prodajo. Potem poizkusi vse stvari, ki jih rad nosiš, in poglej, če so ti prav. Oblačila, ki se ti dobro prilegajo, gredo na en kup. Oblačila, ki izgledajo dobro, a se ti ne prilegajo dobro – jeans hlače s predolgimi hlačnicami, srajce, ki so preveč škatlaste ali imajo predolge rokave  – gredo na kup za krojača ali šiviljo.

Tukaj večina ljudi odneha. Nesti stvari do šivilje se nam zdi že preveč nadležno. Vendar če pomisliš, da je pri nas dosti šivilj in da ti bo vzelo mogoče uro časa in stalo le nekaj evrov na kos, da boš dobil kot nova in lepo prilegajoča se oblačila, se ti to zelo izplača.

2 del: Investiraj v nova oblačila

Mogoče je dobra ideja, da strateško investiraš v nekaj ključnih kosov za svojo garderobo. Kateri kosi so “ključni”? No, to je odvisno od tvoje osebnosti, življenskega stila in kraja, kjer živiš. Tisti, ki dela v gradbeništvu in živi v majhnem kraju, bo verjetno imel drugačne potrebe po oblačilih, kot nekdo, ki dela kot računovodja v velikem mestu. Ali pa tudi ne.

Obstaja razlog, zakaj je sveže zmleta kava bolj okusna kot instantna. Obstaja razlog, zakaj je počasi kuhana ovsena kaša bolj zdrava kot tista instantno pakirana. Hitre rešitve ponavadi niso preveč dobra stvar. A če dviguješ uteži, izvajaš nekaj kardiovaskularne vadbe, dobro ješ in spiš okrog 8 ur na dan – izhodiščne navade za izgradnjo fit in zdravega telesa – ti ta nasveta lahko pomagata, da boš v trenutku izgledal in se počutil bolje:

Popravi svojo držo. Nosi oblačila, ki so ti prav.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke 

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Vir:

  • Green, Nate. Instant Body Upgrade: 2 Simple Tricks For Looking Better Than 99% of Guys.

Morda te zanima tudi