12 prehranskih nasvetov za boljši orgazem, top zdravje in izgubo maščobe

12 prehranskih nasvetov za boljši orgazem, boljše zdravje, lepše mišice in hitrejšo izgubo maščobe

➡️ 12 prehranskih nasvetov za boljši orgazem, boljše zdravje, lepše mišice in hitrejšo izgubo maščobe

Uporabite kis, da postanete vitki in pridobite mišično maso.

Vzemite dve jedilni žlici jabolčnega kisa preden greste spat. Naslednje jutro bo znižal vaš tešč krvni sladkor za 4 do 6 odstotkov. Kontinuirana uporaba – pred spanjem in skozi dan, zmešanega v hrano vedno, ko je mogoče – bo pripeljala do povprečne izgube teže slabega kilograma v štirih tednih.

Jejte beli riž namesto rjavega.

Rjavi riž vsebuje fitično kislino in ta kislina se prime na ali uklešči minerale in jih naredi nedostopne, inhibira pa tudi encime, ki jih potrebujemo za prebavo hrane. Zato je beli riž pogosto boljša izbira. Ojačan je z vitamini, ni povezan z otekanjem in napihnjenostjo ali alergijami na hrano, in ko ga dodamo k beljakovinam, naprimer mesu, s tem znižamo njegov drugače visok glikemični indeks.

Spijte 3 do 4 skodelice kave na dan.

Raziskava o smrtnosti iz leta 2012, opravljena na 400.000 ljudeh, je ugotovila, da imajo pivci kave med 6 do 16 odstotkov manjšo  umrljivost. Druga raziskava je pokazala 24 odstotno zmanjšanje smrti preko 19 letnega obdobja. In več kot jo popijete, boljše je, čeprav 3 do 4 skodelice predstavljajo optimalno količino. Je pa ena raziskava pokazala, da je 6 skodelic kave na dan zmanjšalo diagnoze diabetesa za 33 odstotkov.

Še en članek o koristih kave.

Ženske bi morale jemati vitamin D za boljše orgazme.

Endokrinologi so odkrili, da so ženske z visokim ali višjim nivojem vitamina D3 v svoji krvi, dosegle višje rezultate pri vseh faktorjih v povezavi s spolnim zadovoljstvom.

➡️ SEX BOMB za moške in ženske je edinstvena mešanica zelišč, ki spodbujajo boljšo prekrvavitev erogenih con in uravnavajo živčne prenašalce za dodaten užitek in boljše razpoloženje tekom celega dneva. Vrhunska sestava.

➡️ Vitamin D v različnih koncentraciji 2000 i.u. za lažje doziranje glede na pomanjkanje le tega v koncentraciji v krvi. Nadomeščanje je ključnega pomena pri večini populacije.

➡️ Multivitamin za popolno pokrivanje potreb vseh mikkroelementov nujno potrebnih za optimalno funkcioniranje organizma. Razlikujeta se po vsebnosti železa in kalcija. Načeloma priporočam Applied nutrition za ženske in Nexgen PRO za moške zaradi omenjenih elementov. Vsekakor pa to ni pravilo in optimalna odločitev je najboljša na podlagfi krvne analize.

Pojejte cvetačo in brokoli, da vam zraste več mišic.

Če pojemo nekaj kuhane cvetače in brokolija vsak dan, to zavira beljakovino imenovano miostatin, ki je inhibitor mišične rasti. S tem dovolimo našim mišicam, da zrastejo preko svoje normalne genetske omejitve.

Pojejte nekaj korenja vsak dan, da preprečite raka na prostati.

Znanstveniki so ugotovili, da z vsakimi 10. grami konzumiranega korenjana dan, moški znižajo svoj rizik za razvoj raka na prostati za 5 odstotkov. To pomeni, da če bi moški pojedli vsaj 50 gramov korenja na dan, bi to znižalo njihove možnosti za razvoj raka na prostati za polovico. Povprečen korenček tehta približno 72 gramov in skodelica razrezanega korenja tehta približno 122 gramov, tako da ni potrebno pojesti tono korenja, da dosežemo cilj 50. gramov. Le en korenček na dan vam lahko, da nekaj zaščite pred najbolj zastrašujočo moško boleznijo.

Pijte sok granatnih jabolk za boljše erekcije.

Raziskave so pokazale, da sok granatnih jabolk izboljša erektilno funkcijo. Če želite eksperimentirati z efekti ojačanih erekcij pri soku granatnih jabolk, spijte približno 2 decilitra soka na dan. Ali ga je potrebno popiti določeno število ur pred seksom je neznano, vendar kaže, da pitje zjutraj dobro učinkuje pri tistih, ki načrtujejo nekaj akcije taisti večer.

Bodite pazljivi, če ga kombinirate z viagro. Ameriška publikacija Urološki Anali je dokumentirala tri primere moških, ki so vzeli viagro skupaj s sokom granatnih jabolk in njihove erekcije niso ponehale po seksu. To je dobro, če ste na orgiji, a slabo, če ste na poti v cerkev.

Pomešajte nekaj kakava v vašo kavo, da bo delovala še bolje.

Dodajanje 5. gramov naravnega, nealkaliziranega kakava v vašo kavo znižuje njene učinke anksioznosti, medtem ko izboljša njene učinke kognitivne spodbude. Kakav je tudi bogato skladišče fitonutrientov. Vsebuje veliko polifenolov, vključujoč flavonoide in flavanole, alkaloide kot je teobromin, in še celotno abecedno juho bioaktivnih sestavin.

Skupaj dajejo te substance kakavu sposobnost, da znižuje pojav srčnih aritmij in srčnih bolezni na splošno, skozi zniževanje krvnega pritiska in izboljšanja endotelne funkcije, ki nam pove, pod kakšnim stresom so naše žile. Izboljšuje pa tudi občutljivost na inzulin, se bori proti raku ter se obnaša kot nevrološko zaščitno sredstvo. Z dodajanjem kakava v vašo kavo lahko na lahek način kujete dobiček od vseh teh lastnosti.

Pokovka je tako zdrava, mogoče celo bolj, kot zelenjava.

Presenetljivo ima pokovka več polifenolov, rastlinskih kemikalij, ki promovirajo zdravje, kot večina sadja in zelenjave. Spodbuja tudi močnejše erekcije in verjetno vodi do višjih nivojev testosterona. Izogibajte pa se vrečk za pokovko, saj vsebujejo nevarne kemikalije. Pripravite si ga sami v papirnati vrečki, ki jo položite v mikrovalovno pečico.

Skuhajte riž na ta način in se izognite debeljenju.

Če boste skuhali vaš riž v vodi zmešani s kokosovim oljem, boste spremenili arhitekturo riža in ga spremenili v odporni škrob, ki je neprebavljiv. Odporni škrob je torej v resnici vlaknina oziroma prebiotik. Škrob v njem lahko postane še bolj odporen, če ga date v hladilnik za 12 ur in ga pogrejete pred zaužitjem. Če boste to storili, boste znižali kalorije, ki so v njem na voljo, za 10-50 odstotkov, odvisno od vrste riža.

Jejte kruh iz kislega testa. Je testena verzija kislega zelja.

Kruh iz kislega testa je narejen z mešanjem moke in vode in puščanjem te mešanice da fermentira. Milijoni kvasovk in bilijoni laktobacilov gredo potem na delo na testu. Rezultat je neverjetno kompleksen kruh, ki vsebuje tono nutrientov, vključujoč vitamine B1, B6, B12, vitamin E, selen, mangan, kalcij itd., kot dodatek kompleksnim beljakovinam in maščobnim kislinam.

Še več, kruh iz kislega testa praktično odpravi vse razloge, ki jih imajo ljudje, da ne jedo kruha. Gluten je bil že “prebavljen” s strani bakterij, ima nizek glikemični indeks in vsebuje malo fitične kisline, ki ropa nutriente.

Vzamite kurkumin za vse kar vas muči.

Kurkumin je začel svojo pot prehranskega dodatka kot učinkovito sredstvo za lajšanje bolečin in uspešen borec proti vnetju. Potem pa smo izvedeli, da se bori tudi proti raku, blokira estrogen, dvigne testosteron, izboljša zdravje srca, raztopi arterijske plake, znižuje riziko za sladkorno bolezen in celo pomaga preprečiti komarsko malarijo. Obstajajo tudi dokazi, da lahko majhne količine izboljšajo moč in vzdržljivost, po poteh nepovezanih z zmanjšanjem estrogena in povečanjem testosterona. Zaradi njegovih navidezno neskončnih koristi za zdravje, bi ga morali dnevno jemati vsi.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti in spletne strani naše nove blagovne znamke:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Vir:

  • Luoma, TC. 17 Nutrition Tips That Change Your Life. Dostopno na: t-nation.com

Morda te zanima tudi