Arašidova beljakovinska ploščica

arašidova-beljakovinska-p

Sestavine:

Priprava:

  • V električnem mešalniku ali preprosto z žlico dobro zmešamo skyr in beljakovine v prahu.
  • Po želji dodamo manj ali več beljakovin v prahu.
  • Maso vlijemo v pekač.
  • Z žličko naredimo majhne kupčke arašidovega masla, ki ga z vilico oblikujemo v obliko vzorca.
  • Po vrhu potresemo še nekaj arašidov.
  • Zamrznemo.  

Nasveti:

Pri izbiri jogurta pazimo na delež maščob in ogljikovih hidratov, saj s tem povečujemo kalorično vrednost obroka.

Če je le možno, izberemo jogurt z manjšim deležom ogljikovih hidratov in se tako izognemu vnosu dodatnega sladkorja. Arašidovo maslo lahko pripravimo tudi domače. Za zapisan recept sem pripravila domače arašidovo maslo.

Hranilne vrednosti:

Na celotno zapisano količino: 1140 kalorij / 54 g maščob / 30 g OH / 132 g beljakovin. Količina za 12 kosov. Vrednosti za 1 kos:   95 cal /4,5 / 2,5 / 11

Dober tek,
Lana

Čokoladni energijski keksi (10 keksov) 2

Recept je pripravila Lana Matjašič. Svojo strast do pečenja in kuhanja razkriva pod profilom Diabfit Lana. Diabfit Lana zato, ker je diabetik in kljub temu živi fit življenje. Z sladkorno boleznijo tipa 1 se uspešno spopada že 21 let in ji daje navdih, da bolezen povezuje z zdravim načinom prehranjevanja in gibanja. Obožuje šport, fitnes in gibanje na splošno. Želi živeti kar se da fit “sladkorno” življenje, zato ustvarja sladkorju prijazne recepte, se ukvarja s fitnesom in raziskuje vse o bolezni. Z veseljem deli recepte in nasvete o sladkorni bolezni, za katere upa, da vam bodo v pomoč in veselje.

Morda te zanima tudi