Čoko-koko puding s chia semeni

čoko-koko puding

Sestavine:

Postopek priprave:

V električnem mešalniku zmiksamo mandljevo mleko in izolat choco coco. Primešamo chia semena. Pretresemo in postavimo v hladilnik za 1-2 uri,
da chia semena do dobra napijejo. Vmes premešamo in po potrebi dodamo še malo mleka ali chia semen. V kozarčke na dno natresemo kokos in
obložimo z borovnicami. Pripravljen chia puding iz hladilnika enakomerno razporedimo v kozarčke in okrasimo.

Hranilne vrednosti:


Na celotno zapisano količino: 669 kalorij / 36 g maščob / 48 g OH / 45 g beljakovin.
Količina za 3 kozarčke. 1 kozarček: 223 cal / 12 / 16 / 15

Dober tek,

Lana

Čokoladni energijski keksi (10 keksov) 2

Recept je pripravila Lana Matjašič. Svojo strast do pečenja in kuhanja razkriva pod profilom Diabfit Lana. Diabfit Lana zato, ker je diabetik in kljub temu živi fit življenje. Z sladkorno boleznijo tipa 1 se uspešno spopada že 21 let in ji daje navdih, da bolezen povezuje z zdravim načinom prehranjevanja in gibanja. Obožuje šport, fitnes in gibanje na splošno. Želi živeti kar se da fit “sladkorno” življenje, zato ustvarja sladkorju prijazne recepte, se ukvarja s fitnesom in raziskuje vse o bolezni. Z veseljem deli recepte in nasvete o sladkorni bolezni, za katere upa, da vam bodo v pomoč in veselje.

Morda te zanima tudi