Napihnjen kot balon

napihnjen

Imaš pogosto napihnjen trebuh?

  • Napihnejn trebuh je pokazatelj porušene črevsene flore in poškodovane integritete črevesne stene.

Ali je, ko se zvečer pogledaš v ogledalo, vse kar vidiš, le neverjetno napihnjen trebuh?

  • Napihnjen trebuh ni normalen pojav s katerim bi se morali vsakodnevno soočati. Če boli prst ali noga ukrepamo, če smo napihnjeni pa prepogosto ne…

Na kaj vse vpliva porušena črevesna flroa in kako zadevo popraviti, opisujem v nadaljevanju…

Pravilno delovanje črevesja je najpombnejše pri zagotavljanju optimalnega zdravja in za odpravo napihnjenosti.

  • Težave v prebavnem traktu lahko povzročijo precej več škode od običajne napihnjenosti, vetrov, bolečin v trebuhu in driske. Pravzaprav so težave s prebavili največkrat pokazatelj kroničnih zdravstvenih težav.
  • Neravnovesje v črevesju se povezuje s hormonskim neravnovesjem, avtoimunimi boleznimi, kot je npr. revmatoidni artritis, težave s ščitnico, sladkorna bolezen, kronična utrujenost, fibromialgija, anksioznost, depresija, ekcemi in težave s kožo … to so le nekatere izmed njih.
  • Zaradi poškodovanega prebavnega trakta regeneracija po vsakodnevnih naporih ni optimalna in svoje delo, vsakodnevna opravila ali treninge ne zmoreš več opravljati 100%. To se dogaja zato, ker razdražen in poškodovan prebavni trakt terja preveč energije za sprotno regeneracijo, od tega si utrujen. Je namreč izjmeno velik organ in velik organ, potrebuje veliko energije.
  • Imunski sistem posledično peša in infekcije se te lahko lotevajo pogosteje kot nekoč. V črevesju se nahaja 80% imunskega sistema.

Kako lahko izboljšamo delovanje črevesja?

Funkcionalna medicina uporablja enostaven pristop v štirih korakih: izločitev, nadomestitev, obnovitev in “popravilo”. Ti štirje koraki so izjemno učinkoviti. Delujejo preverjeno in zagotovo. Pozorno jih preberite in poskusite.

1.Izločitev

Izločite vse kar je slabo za vas. Cilj je odstraniti vse stvari, ki lahko negativno vplivajo na okolje našega prebavnega trakta, kot je npr. hrana, ki povzroča vnetje v telesu, razne infekcije in živila, ki naša prebavila dražijo, napihnjen trebuh, itd. Mednje sodi alkohol, kofein in poživila oz.droge. Živila, ki povzročajo vnetje v telesu so pogostokrat gluten, mlečni izdelki, koruza, soja, jajca in sladkor, saj lahko privedejo do občutljivosti na določeno živilo. Priporočam, da preizkusite sistem izločanja živil, tako da poskušate sami ugotoviti ali vam morda katero živilo še posebej ne odgovarja ali pa opravite test intoleranc na živila. Razne infekcije v prebavilih lahko povzročajo paraziti, kvas ali bakterije. S pomočjo določene analize se lahko določi število dobrih bakterij, prav tako prisotnost morebitnih infekcij. Pri premagovanju infekcij je navadno potrebno zdravljenje z zelišči, določenimi zdravili proti parazitom in glivicam v nekaterih primerih je potreben tudi antibiotik.

2.Nadomestitev

Nadomestiti je potrebno manjkajoče sestavine za boljše delovanje črevesja. V prehrano dodajte veliko fermentiranih živil in ključne dodatke, ki pripomorejo k dobri prebavi in absorpciji hranil. V tej točki imata IZJEMNO POMEMBNO VLOGO GLUTAMIN, aminokislina ki rapidno obnovi stene črevesja in želodca, ter dodatek izbranih probiotičnih kultur za nižanje vnetja v telesu. Razlog, zakaj  je potrebno nekatere stvari dodati so osiromašene zaloge nekaterih hranil in mineralov, kot posledica neprimerne prehrane, prepovedanih živil, antacidnih zdravil, določenih bolezni in procesa staranja. V nadaljevanju opišem tudi katere dodatke priporočam.

3.Obnovitev

Ponovna naselitev dobrih bakterij za vzpostavitev zdravega razmerja bakterij v črevesju je ključnega pomena če želimo odpraviti napihnjen trebuh in ostale težave povezane s porušeno črevesno floro. To najlaže dosežemo z uporabo probiotikov. Mlečni in fermentirani izdelki so seveda odlični, vendar navadno niso dovolj. Odlični probiotiki so tisti, ki vsebujejo ciljne bifidobakterije in vrste laktobakterij v pravilnem razmerju. Priporočljiv odmerek je nekje med 25-100 miljard enot na dan, takšnih ki se lahko uspešno naseljujejo in trajno pomagajo rešiti težave. Pomembno  je tudi uživanje prebiotikov, ki so hrana za dobre bakterije, ki jih lahko v svoje telo vnesemo s pomočjo dodaktov ali s hrano, ki vsebuje veliko topnih vlaknin.

Dodatki za regeneracijo prebavnega trakta in odpravo napihnjenega trebuha

4.Popravilo

Zagotavljanje hranil, ki jih naše črevesje potrebuje za uspešno samoobnavljanje je bistvenega pomena. Eno mojih najljubših dopolnil je L-Glutamin, aminokislina, ki pomaga pomladiti in obnavljati stene črevesja. Ostala prav tako pomembna hranila so cink, omega 3-maščobne kisline, vitamin A, C, E. Ne glede na to, kakšno je vaše zdravstveno stanje, vam bodo  opisani štirje koraki zagotovo pomagali in vašemu črevesju tudi. S pomočjo teh korakov lahko v dokaj kratkem času opazite veliko spremembo, tudi pri kroničnih in vnetnih boleznih, ki so navadno precej obremenjujoča za vaše črevesje in zdravje celotnega telesa.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke 

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi