Beljakovinski smuti z greensi

beljakovinski smuti z greensi

Spodnji recept je prijazno delila Stjaša in odkar smo ga doma preizkusili je skoraj dnevno na sporedu. Odličen način za uživanje več zelenjave saj najdeš v Greensih 17 ekstraktov različne zelenjave. Je odličen obrok, kadar nimaš časa ali želje po drugi pripravljeni hrani, saj ga pripraviš res hitro in enostavno.

Sestavine:

  • pest ovsenih kosmičev
  • pest malin
  • cela banana
  • polna merica Critical Whey-vanilija
  • polna merica Critical Greens
  • tekočina (voda, rastlinsko mleko ali navadno mleko)

Postopek:

Otročje lahek. Vse sestavine dodaš v multipraktik ali blender in zmiksaš. Preliješ v posodo ali kozarec, ali pa si privoščiš kar iz multipraktika, tako kot včasih jaz. Dodaš lahko tudi maščobe v obliki avokada ali oreščkov in semen. To narediš z namenom počasnejše absorbcije in podaljšanega občutka sitosti. V kolikor to uporabljaš kot nadomestek obroka in si obenem želiš pozitivne učinke na preoblikovanje telesa. Prav tako boš s tem dosegel-a popolno sestavo iz vidika mikro in makro hranil.

Dober tek,

P.S. vkolikor želiš deliti svoj recept z nami, ga lahko pošlješ na info@vitja.si ali marjana@vitja.si

Marjana

Beljakovinske palačinke iz samo dveh sestavin 2

Kuhanje je moja strast in način sproščanja. Rada preizkušam nove stvari in recepte, ki jih potem ocenijo moji največji kritiki. Zdrava prehrana je še kako raznolika in okusna, le poigrati se je treba malce. Obenem pa menim, da je prav da se vsake toliko pocrkljamo tudi s tistimi sladkimi pregrehami, ki morda ne sodijo v sam vrh zdrave prehrane.

Morda te zanima tudi