Jagodna krema z granolo v kozarčku

Jagodna krema z granolo v kozarčku 1

Sestavine:

  • 500g grškega jogurta (z 0 ali 2% maščob) ali skyr
  • 50g beljakovin v prahu z okusom jagode
  • 100g granole/ovsenih kosmičev/ajdovih kosmičev
  • 100g jagod
  • Rdeče barvilo
  • 100 g eritritola po želji

Ostalo sadje po želji – češnje, maline, ribez

Postopek priprave:

V električnem mešalniku ali preprosto z žlico dobro zmešamo 2/3 skyra, jagodnih  beljakovin v prahu in eritritol (po vašem okusu). Razdelimo na dva dela in enemu dodamo rdeče barvilo. Namesto barvila lahko dodamo sveže zmiksane jagode.Pripravljeno kremo enakomerno razporedimo in nadevamo v kozarčke tako, da zapolnimo približno polovico kozarčka.Posujemo granolo ali poljubne izbrane kosmiče.Dodamo pest narezanih jagod in ostalega poljubnega sadja.Preostalo 1/3 skyra ponovno enakomerno razporedimo na vrh kozarčkov. Po okusu dodamo še sladilo.Okrasimo z narezanimi jagodami, oreščki, koščki čokolade ipd.

Hranilne vrednosti:

Na celotno zapisano količino: 800 kalorij / 54 g maščob / 20 g OH / 84 g beljakovin. Količina za 5 porcij. Vrednosti za 1 porcijo:

Nasveti:

Priporočam veganske beljakovine v prahu, saj se veliko bolj zgostijo in naredijo kremo kompaktnejšo. (Applied nutrition – vegan pro).

Granolo lahko pripravimo doma ali uporabimo kupljeno. Namesto granole lahko dodamo suhe ovsene ali ajdove kosmiče.

Za recept sem od sadja izbrala jagode. Lahko jih dodamo še ribez, maline, borovnice. Sadje lahko poljubno po okusu lahko zamenjamo.

Pri izbiri jogurta pazimo na delež maščob in ogljikovih hidratov, saj s tem povečujemo kalorično vrednost obroka. Če je le možno, izberemo jogurt z manjšim deležom ogljikovih hidratov in se tako izognemu vnosu dodatnega sladkorja.

Dober tek,

Lana

Čokoladni energijski keksi (10 keksov) 2

Recept je pripravila Lana Matjašič. Svojo strast do pečenja in kuhanja razkriva pod profilom Diabfit Lana. Diabfit Lana zato, ker je diabetik in kljub temu živi fit življenje. Z sladkorno boleznijo tipa 1 se uspešno spopada že 21 let in ji daje navdih, da bolezen povezuje z zdravim načinom prehranjevanja in gibanja. Obožuje šport, fitnes in gibanje na splošno. Želi živeti kar se da fit “sladkorno” življenje, zato ustvarja sladkorju prijazne recepte, se ukvarja s fitnesom in raziskuje vse o bolezni. Z veseljem deli recepte in nasvete o sladkorni bolezni, za katere upa, da vam bodo v pomoč in veselje.

Morda te zanima tudi