Ključ do izboljšanja počutja in moči

počutje

Najlažji način za izboljšanje zdravja, počutja in več mišic

Pojdite ležati na sonce

Če bi večina dermatologov lahko odločala, bi vsi nosili zaščitno obleko vsakič, ko bi odšli na sončno svetlobo. Seveda zato, da bi nas varovala proti kožnemu raku. Izgledali bi kot Darth Vader, ko bi vdihnili in izdihnili skozi našo masko, in zelo prestrašili sosedove otroke. Prekomerna izpostavljenost soncu in pridobitev sončnih opeklin je seveda zelo slaba ideja, a tudi izogibanje soncu nasploh je zelo slaba ideja. Kar morate storiti, je imeti časovno omejeno izpostavljenost soncu, brez kreme z zaščitnim faktorjem, nekajkrat na teden.

1,25 Dihidroksiholekalciferol

Vitamin D je pravzaprav pro-hormon in ne vitamin. Sam po sebi nima nobene pomembne biološke aktivnosti. V telesu mora biti preoblikovan v svojo aktivno obliko, hormon 1,25 dihidroksiholekalciferol. Šele na tej točki lahko dela svojo magijo, kot je ojačanje vašega imunskega sistema, povišanje vaših nivojev testosterona, in celo povečanje spolnega nagona pri ženskah. Lahko bi celo rekli, da je jemanje vitamina D oblika terapije nadomeščanja hormonov in, tako kot druga, bolj znana oblika take terapije (s testosteronom), po raziskavah verjetno poveča vašo mišično maso.

Problem pri premalo izpostavljenosti soncu

Pomanjkanje vitamina D je velik problem. Je zelo pogosto in zraven počutja lahko povzroči ali poslabša bolezni kakor so multipla skleroza, rak in bolezni srca. Vitamin D prav tako igra veliko vlogo pri zdravju vašega imunskega sistema. Njegov nizek nivo lahko igra tudi vlogo pri depresiji. Povečanje vašega nivoja vitamina D, če je nizek, pa lahko poveča tudi vašo atletsko zmogljivost in mišično maso.

Na žalost le nekaj vrst živil vsebuje substančne količine vitamina D (kot so losos, olje iz jeter trske (polenovke), gobe in, v manjši meri, rumenjaki v jajcih). Večina zahodnjakov ga tako dobi z jemanjem prehranskih dodatkov z vitaminom D ali preko mlečnih proizvodov ojačanih z njim. Vaše telo lahko proizvede svojega, če dobi dovolj sončne svetlobe. Vendar pa je, kot veste, zaradi dermatologov to ravnanje obravnavano kakor neprekinjeno kajenje cigaret brez filtrov s hkratnim nošenjem vrečke preko glave.

Kaj pa kožni rak?

Ja, kronična izpostavljenost soncu, to je sončenje, lahko vodi do različnih vrst kožnega raka, večina katerih je sicer lahka za pozdravit. Sončne opekline pa lahko vodijo do melanoma, ki je povezan z 10.000 smrti na leto samo v ZDA. Ljudje, ki se kratkotrajno ter občasno izpostavljajo soncu (brez sončnih opeklin) nimajo dosti za skrbeti. Zraven tega poteka tudi debata o moči povezave med sončnimi opeklinami in melanomom, ker dobi dosti ljudi melanom na delih telesa, ki tipično niso izpostavljeni soncu, kot je na primer zadnjica.

Rešitev

Tukaj so priporočila dr. Holicka:

  • Sledite pravilu “brez sončnih opeklin”. Ljudem svetuje, da preživijo na soncu polovico časa, ki bi bil potreben, da dobite blage sončne opekline.
  • Pojdite na sonce med 10 uro dopoldan in 3 uro popoldan, ko so sončni žarki najmočnejši.
  • Bodite pozorni na čas. Ljudje s temno ali temnejšo kožo lahko ostanejo na soncu okoli 30 minut, medtem ko naj tisti s svetlejšo kožo omejijo ta čas na približno 10 minut.
  • Naredite to trikrat na teden, če je mogoče.
  • Med tem časom ne uporabite kreme za sončenje (ker inhibira proizvodnjo vitamina D). Izjema je obraz – zelo malo vitamina D je proizvedeno skozi izpostavljenost obraza soncu, zraven pa povzroča še gubanje kože. Drugače pa redno uporabljajte kremo za sončenje.
  • Jemljite vitamin D takrat, ko izpostavljenost sončnim žarkom ni mogoča. Obstajata dve vrsti lahko dosegljivih dodatkov z vitaminom D. Vitamin D2 (ergokalciferol) je manj učinkovit v dvigovanju krvnih nivojev hormonskega končnega proizvoda (1,25 dihidroksiholekalciferola) kakor vitamin D3 (holekalciferol). Zato uporabljajte D3 kadar je mogoče. Tako varno kakor racionalno je jemati nekje med 1000 in 4000 IU na dan, Ne glede kaj jemljete, pa je testiranje edini način, da izveste, če imate dovolj 1,25 dihidroksiholekalciferol,. Krvna vrednost 50 ng/ml je obravnavana kot adekvatna za zdravje, a za potencialne koristi pri izgradnji mišičnega tkiva poizkusite doseči nekje med 70-80 ng/ml.

Dve različici samostojnega VITAMINA D z različno koncentracijo, paket OSNOVNIH 5, ki zraven VITAMINA D, vsebuje še 5 nujno potrebnih elementov in NOV paket za izboljšanje imunskega sistema v nadaljevanju za tiste, ki morda želijo dopolniti svojo prehrano s kakovostnimi in certificiranimi prehranskimi dopolnili.

Ne spreglejte kategorij z ostalimi koristnimi nasveti, naše spletne trgovine in spletne strani naše nove blagovne znamke 

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Vir: Luoma, TC. Tip: The Easiest Way to Get Healthier

Morda te zanima tudi