VIDEO: Začetniške enostavne vaje za oblikovanje in učvrstitev zadnjice

VIDEO: Začetniške enostavne vaje za oblikovanje in učvrstitev zadnjice 1

 

VIDEO: Začetniške enostavne vaje za oblikovanje in učvrstitev zadnjice 2

Ker veliko deklet od mladih do malo starejših zanima kako oblikovati zadnjico, na posnetku kažem vaje s katerimi boste dosegle prav to. Vaje so primerne za popolne začetnice in jih lahko izvajate tudi doma. Prva vaja je nekoliko lažja in moje priporočilo je, da tiste, ki za drugo še niste dovolj utrjene določen čas ostanete samo pri prvi vaji.

Izvedba

Pri obeh vajah ležimo na hrbtu, na ravni in trdi podlagi. Dvigujemo boke. Na vrhu za trenutek zadržimo in stisnemo mišice. Tiste, ki si lahko že privoščite izvedbo obeh, jih delajte v zaporedju kot je prikazano na posnetku. Prvo lažja, nato težja. Za spremembo lahko tudi obratno. Pri drugi, težji vaji, poskusite telo spraviti v vodoraven položaj, da boste imeli telo v obliki mize. S tem boste še dodatno krepili ostale mišice po vsem telesu.

Ponovitve

Naredite 10 ponovitev vsake vaje, prvo in drugo brez presledka, nato sledi 60 sekundni odmor. Vse skupaj ponovite 5X.

Dodatne vaje za krepitev zadnjice:

Vitja Sikošek
Vitja Sikošek
Sem Vitja Sikošek, strokovnjak na področju Biosignature modulacije in treningov z utežmi. V zadnjih 25 letih sem pomagal več kot 1000 posameznikom pri preoblikovanju telesa ter izboljšanju zdravja in počutja. Svoje znanje redno izpopolnjujem na izobraževanjih, kar potrjuje tudi preko 15 pridobljenih certifikatov, med katerimi najbolj izstopata PICP (Poliquin performance specialist) nivo 2 in strokovnjak Biosignature modulacije nivo 2. Za več informacij o mojemu delu, kliknite tukaj.
Poliquin Performance Specialist
Poliquin Performance Specialist
ICANS

Morda te zanima tudi